parsøgerpik 36 Skrevet 21. Februar Hejsa Frækkert. FRÆKT par her. Vi er fra Vejen områdets og gæster for 1 gang århus i weekenden! vi har lejet en Exclusiv penthouse lejlighed med udsigt over Århus havn og hele Århus by - fra 30 Etage!! DET skal nok blive en lækker oplevelse. Hun er 26 - 165/60 C-skål. Total lækker fisse der SPRØJTER sin orgasme ud til sidst. Jeg er 48 - 180/85/16 - elsker at se hende få PIK - og sutte pik sammen med hende. En mund på hver side af pikken og så knepper du bare vores våde læber. og så skal hun ha pik bagefter. hun er IKKE til anal eller sperm i ansigt/mund - vil man anal kan jeg bruges. og gør du det så bliver hun så liderlig hun sprøjter sin orgasme ud. men igen - det er et tilbud - ikke andet Lad os kneppe hende imens vi nyder udsigten - både til vandet og til hendes lækre fisse - det er SÅ frækt Lørdag d 22 Feb kl 13.00 - 14.30 1500 uden gummi HVIS du ved du er sygdomsfri. 1000 m gummi og kneppe hende i alle stillinger - sprøjt ud over brysterne eller fissen 500 for at kigge på, spille pik og få blow i starten. sprøjt ud over hendes bryster eller fisse. eller lad os lave en kæmpe creampie i fissen på hende tilmelding på mail: [email protected] - eller SMS 50 17 42 77 Håber vi ses frække. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1873 Skrevet 22. Februar Det behøver du ikke at afspore en tråd, for at diskutere. det er en sag imellem arrangøren og udlejer - ikke os andre. Itxperten skrev, for 17 timer siden: Og udlejer er ok med dette? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1873 Skrevet 25. Februar Tag det i PM pjevs42 skrev, den 23.2.2025 at 08:28: Kom til Aalborg næste gang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1873 Skrevet 25. Februar irrelvant for alle andre Deepthroat fan skrev, den 22.2.2025 at 14:31: For dælen jeg ville gerne have været med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg