Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

ja hun ser dejlig ud, værd et besøg... men kun 7 dage, jeg er til gentagelser af gode oplevelser - så jeg må afstå her....

Redigeret af johndavidjohn2017

Skrevet

Har hun ikke lige fået ny profil, mener jeg har set billeder af den pige, på en anden profil tidligere i februar.

Skrevet

Og så skriver hun

text me and ask for special price

Det er sjældent

Skrevet
Slowman skrev, for 32 minutter siden:

Og så skriver hun

Det er sjældent

Jeg synes da det virker naturligt nok, at man kan skrive og spørge efter Special price på de andre ydelser også, da hun jo kun angiver en Special price på en enkelt ydelse.
Og ligeledes tænker jeg da også, at @johndavidjohn2017 roligt kan tage på besøg, da det jo formodentlig er de Special prices, der kun er her i 7 dage, og ikke thaipigen :) 

Skrevet
Dylmer skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes da det virker naturligt nok, at man kan skrive og spørge efter Special price på de andre ydelser også, da hun jo kun angiver en Special price på en enkelt ydelse.
Og ligeledes tænker jeg da også, at @johndavidjohn2017 roligt kan tage på besøg, da det jo formodentlig er de Special prices, der kun er her i 7 dage, og ikke thaipigen :) 

Helt naturligt og ok….

men sjældent

Skrevet
  • Author
johndavidjohn2017 skrev, den 21.2.2025 at 15:25:

ja hun ser dejlig ud, værd et besøg... men kun 7 dage, jeg er til gentagelser af gode oplevelser - så jeg må afstå her....

Ja det kan man sige.....men måske kommer hun igen. I hvertfald hvis hun får en del besøg, så er chancerne nok større for at hun kommer igen.

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, den 21.2.2025 at 23:30:

Og så skriver hun

Det er sjældent

For nogle dage siden stod der 1000 kr for 30 min. som fast pris. Og "special price" 800 for 30 min. Det var så disse 30 min man kunne spørge ind til.

Nu er profilen ændret lidt.

Det er nu også første gang jeg ser de billeder.

Skrevet
  • Author

Nu er de "7 sidste dage" fjernet fra profilteksten....jeg tager sgu én for holdet :-) 

Skrevet

Hun er sød, dejlig og imødekommende. Lidt buttet og meget snæver.

Og det er hende på billederne! 

Skrevet
Langesen skrev, for 10 timer siden:

Hun er sød, dejlig og imødekommende. Lidt buttet og meget snæver.

Og det er hende på billederne! 

Kan du sige lidt mere? Er der extras som cim, tungekys?

Skrevet
Jlasian skrev, for 1 time siden:

Kan du sige lidt mere? Er der extras som cim, tungekys?

Desværre ikke. Jeg efterspørger det ikke:rolleyes:

Skrevet
  • Author

Fik også besøgt hende.

Faktisk som Langesen skriver.....Sød, imødekommende og en lille smule buttet. Havde dog nogle rejsningsproblemer i starten inden vi fandt den "rigtige" stilling.

Gik dog også hjem og blev søg nogle timer senere, så måske derfor :(.

Genbesøg ikke udelukket.

Skrevet
Big3lover skrev, den 2.3.2025 at 14:53:

Fik også besøgt hende.

Faktisk som Langesen skriver.....Sød, imødekommende og en lille smule buttet. Havde dog nogle rejsningsproblemer i starten inden vi fandt den "rigtige" stilling.

Gik dog også hjem og blev søg nogle timer senere, så måske derfor :(.

Genbesøg ikke udelukket.

Samme gode oplevelse fik jeg. Startede dog fint men fik rejsningsproblemer til sidst, dog ikke hendes skyld.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.