Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, for 1 time siden:

Hun er der stadig i Roskilde, stedet i Hvidovre har ikke massage mere

Har ringt och skickat meddelande. Men inget svar. 

Jag har väl bara haft otur... 

:)

• 1 year later...
Skrevet

var forbi, sød smilende og køn og noget som gav en et smil...blev tilbudt ekstra ret hurtigt og hvorfor ikke.

Skrevet
danishone1 skrev, den 6.4.2026 at 17:55:

var forbi, sød smilende og køn og noget som gav en et smil...blev tilbudt ekstra ret hurtigt og hvorfor ikke.

Hvor i roskilde er det - der står overfor RO’s torv? - Jeg kan ikke se en massage på google maps udover den der er inde i ro's torv., er der diskreet parkering?

Skrevet
Icedan skrev, for 20 timer siden:

Hvor i roskilde er det - der står overfor RO’s torv? - Jeg kan ikke se en massage på google maps udover den der er inde i ro's torv., er der diskreet parkering?

Adressen får du ved booking, men angående parkering er der 1 times gratis parkering bag bygningen, der er også mulighed for at parkere ved vejen, hvis der ikke er vejarbejde som der var sidste gang jeg var der, og ellers er der en parkeringsplads man kan holde længere tid få minutter derfra. Der plejer jeg at holde da jeg gerne booker 90 min med Nikki samme sted. Det er ikke registreret i Google Maps, men der er en hjemmeside og forvirringen er forståeligt da der er 2 hjemmsider men næsten samme navn og begge i Roskilde og meget tæt på hinanden.

Du kan roligt tage afsted. Mimi er sød og giver god service også

Skrevet
Icedan skrev, den 9.4.2026 at 13:49:

der står overfor RO’s torv?

Og der er der vist 2 timers gratis parkering

Skrevet
Icedan skrev, den 9.4.2026 at 13:49:

@Lars40 har helt ret, men du skal vide, du skal op ad en lang udvendig metaltrappe, lige ud til nok den mest befærdede vej i Roskilde 🥴

• 3 weeks later...
Skrevet

Tilbød hun fuld pakke? Kan se gamle indlæg med det hele, men ikke noget nyere.. og blow, er det noget hun er til?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.