Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre,

da Lin ikke er aktiv pt, valgte jeg at prøve Sala (link) Jeg prøvede også sidste år, i Valby, men da jeg ankom (til tiden) blev jeg tilbudt en helt anden pige, som jeg sagde nej til.

Denne gang lykkedes det at lave en aftale, der holdt og jeg blev modtaget af en Sala i godt humør. Jeg havde bestilt 30min full service, og Sala lagde ud med en kort, blid massage. Hun har overraskende store, struttende bryster og jeg tror, at hun er lidt ældre end man kan få indtrykket af på billederne. Efter den korte rygmassage blev jeg beordret om på ryggen og hun sprang op på mig og plantede sine ædlere dele lige i smasken på mig mens hun begyndte at kæle for min pik. Desværre ikke økologisk og måske også lidt mekanisk. Hun accepterede uden problemer at bruge et medbragt SKYN kondom, men det blev monteret med kvælermetoden. Heldigvis er SKYN kondomerne så smidige, at det ikke formåede at ødelægge begejstringen.

Sala red mig energisk, men kort, og så blev der beordret missionær. Det havde jeg ikke noget imod, men det havde jeg tilgengæld imod hendes hænder, som havde travlt med at styre min pik. Venligt adspurgt flyttede hun dem dog. Nu kneppede jeg så det bedste jeg har lært, og straks udbrød hun "I'm coming". Det troede selv jeg ikke på, men hun insisterede på at kneppe videre i højt tempo og jeg lod mig rive med. Jeg kom i en god orgasme og fik et par servietter at tørre af med.  Efter et kvarter stod jeg ude på gaden igen.

Kommer jeg igen? Næppe. Jeg venter til Lin er tilbage eller prøver een af de andre piger.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Undskyld , betyder det at du gav 2000 for 30 min?

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 3 timer siden:

Undskyld , betyder det at du gav 2000 for 30 min?

Nej, jeg gav de sædvanlige 1000, men blev knaldet igennem programmet på den halve tid. Jeg var inde i butikken i maks 15min  ;-)

Redigeret af Blueberry

Skrevet
Blueberry skrev, for 4 timer siden:

Jeg prøvede også sidste år, i Valby

Er stedet i Hvidovre pænere end det i Valby?

Skrevet
  • Author
Dane skrev, for 18 timer siden:

Er stedet i Hvidovre pænere end det i Valby?

Jeg kan faktisk ikke huske det i Valby, men det nuværende er noget rodet/snusket.

Skrevet
Blueberry skrev, for 20 timer siden:

Nej, jeg gav de sædvanlige 1000, men blev knaldet igennem programmet på den halve tid. Jeg var inde i butikken i maks 15min  ;-)

Jeg synes ærlig talt ikke den overskrift er rimelig. Det er vel ikke Sala's skyld at du kommer hurtigt, selvom hun måske havde lidt travlt efter din smag og fakede orgasme. 

Går ud fra hendes priser er 1000/1500 for 30/60 min. som er standard på thai klinikker.

Skrevet

@Blueberry Jeg retter sjældent overskrifter - men denne er misvisende og stiller GP i et urimeligt lys i forhold til de services hun udbyder og som du fik tilbudt.

Jeg har derfor valgt at slette den sidste del af overskriften og så må teksten stå for sig selv.

Skrevet

Er hun begyndt at yde full service 

Besøgte hende gør corona og der tilbød hun kun hj 

Skrevet
Hyggemassage skrev, for 3 timer siden:

Hendes service er blevet ringe, tror hun har været for længe i branchen 

En helt ny profil der kun er gået online for lave denne kommentar - man undres :wacko:

Skrevet
Solskin skrev, for 14 minutter siden:

Ja Lars

Noget er forkert der :ph34r: 

Ja når manden så ikke har været online siden :huh:

Skrevet

Jeg har været forbi Sala, og ville blot lige nævne, at jeg havde en kedelig oplevelse hos hende. Hun svarede sin telefon 3 gange, imens jeg var der. Hun virkede ellers som en sød pige. Først fik jeg noget massage som slet ikke er værd at nævne. Så spurgte hun, om jeg ville have ekstra. Det sagde jeg ja til, da jeg var meget spændt på, hvad hun mon kunne her, når hendes fokus tydeligvis ikke var på massagen. Hun smed tøjet og jeg må indrømme at det var et virkelig smukt syn. Hun har en rigtig lækker krop! Hun fumlede rundt med det røde kondom. Det kunne hun slet ikke finde ud af - og hun endte med at hive i det så det gav et ordentligt svirp imod hovedet af min pik. Det var ikke lige den rareste følelse og da jeg kom hjem kunne jeg da også godt se, at der var gået hul. Nå - det kan jo ske... Men så satte hun sig op og red mig kort hvorefter hun smed sig på sengen og sagde "fuck me!". Jeg nåede kun lige at stikke den ind og så tog hun fat i mine hofter og febrilsk hvinede "Oh yes! You so good! You so sexy! Cum now!". Jeg ved jo godt at jeg var ingen af de dele hun hvinede, da jeg jo kun lige var kommet indenfor. Det var tydeligt at jeg var et produkt på hendes samlebånd, der bare skulle igennem maskinen hurtigst muligt. Efter jeg var færdig rejste hun sig og gik ind i rummet ved siden af og snakkede videre i sin telefon. Hun sagde dog lige farvel da jeg var i tøjet, men så var jeg ellers ude igen.

Enormt smuk pige synes jeg, men på ingen måde at jeg har lyst til at komme igen. Så vil jeg hellere selv rive i kanonen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.