Hop til indhold

Sdr.Felding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/421837

Hej havde søgt på denne annonce men fandt intet,så tænkte jeg tog en for holdet og gutter tog virkelig en for jer for hold jer langt væk.

Kom dertil hun var nok 15 år ældre end billederne,nå pyt er selv moden og hun virkede sød,gav hende pengene og hun sagde 2 min og gik ud.

Hvem der kom ind igen ved jeg ik men hold da op en service det var nok det dårligste jeg har prøvet,da jeg efter hjemkomst pr SMS konfronterede hende med skrev hun at hun har syge børn hjemme og mangler pengene osv,og dælme om hun ikke tilbød mig vi kunne ses imorgen så skulle hun nok gøre det bedre og til samme pris.

Så gutter hold jer langt væk er spild af jeres penge.

Skrevet

kommer selv fra nærområdet, er det inde i byen eller hvor...

i perioder er der en del annoncer på annoncelight med sdr.felding, men om de alle skulle forestille at være samme sted ved jeg så ikke  

Skrevet

Der var jeg også forbi en sen..aften hold nu kæft jeg har aldrig vendt så hurtig rundt i døren..ville ikke engang hvis jeg blev betalt for det !!

der kan virkelig ikke være nogen der er så desperat medmindre de har været udsendt i 3 måneder..og drukket som !!:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.