Hop til indhold

Tips til at starte som GP

Featured Replies

Skrevet

Kære søde mænd og GP'er her på Eroguide.

Jeg går og overvejer at starte op som GP, men jeg vil rigtig gerne have jeres tips til, hvordan jeg gør det bedst? Hvad skal jeg være opmærksom på?

Info - 33 år, bosat på Sydsjælland, vil ikke tilbyde andet end blid sex. Intet kinky :)

Møs fra MissSophie :*

Skrevet

Har du selv stedet?
Så er det vel egentlig bare at starte op, tag hensyn til dine egne grænser og lyster, beskriv hvad du tilbyder og vær klar når du kommunikerer så forventningerne er afstemt fra starten. Mange tråde her på Eroguide tyder på at der ikke altid helt er afstemt inden besøg...
Jeg vil gerne besøg dig :-)

PS: Hvis du mest er til blid sex og intet kinky er din mailadressen måske lidt misvisende?

Redigeret af johndavidjohn2017

Skrevet

Inden du går i gang, så synes jeg du skal tage en snak med en af de mange GPer herinde, som jeg er sikker på kan give dig gode råd til at starte op.

Skrevet

Lad være med at love noget du ikke kan holde. 

F.eks at du er liderlig og elsker sperm, hvis du reelt ikke gør det. Så dør din forretning hurtigt. 

Skrevet

Råd nr. 1. Start ikke på sjælland, men start i Jylland! :wub:Gerne i trekantsområdet!! :D

Skrevet

Men det var netop det du skulle have gjort, @Gentlemandkk. Skrevet en PM. Dit bidrag hjælper ikke tråden.

Gentlemandkk skrev, for 16 timer siden:

Nu vil jeg ikke fylde din inbox.

Skrevet
MissSophie skrev, for 22 timer siden:

Kære søde mænd og GP'er her på Eroguide.

Jeg går og overvejer at starte op som GP, men jeg vil rigtig gerne have jeres tips til, hvordan jeg gør det bedst? Hvad skal jeg være opmærksom på?

Info - 33 år, bosat på Sydsjælland, vil ikke tilbyde andet end blid sex. Intet kinky :)

Møs fra MissSophie :*

Du skal være velkommen til at ringe til mig. Send en besked herinde, så vi kan aftale et tidspunkt, hvis du har lyst til det.

Venligst Liv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.