Hop til indhold

Svenske SBs

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer,

jeg overvejer at finde en sød, svensk pige og har skrevet med nogle på SB. De fleste vil mødes på hotel.

Er der nogle af jer, som har erfaring med nogle søde piger, som I vil dele profilerne på? Ville være rart med en aftale, jeg ved bliver til noget ;)

Enten her eller PB.

Skrevet

Årene før det blev forbudt i Sverige dyrkede jeg en del dejlige svenske piger. Da var ekstra frækt at høre dem liderlige på svensk - kun være frækt at prøve igen, men lidt besværligt.

Skrevet
  • Author

Enig. Derfor rart med nogle erfaringer, så jeg ikke kører forgæves…

Skrevet
Snapsex skrev, for 19 minutter siden:

Enig. Derfor rart med nogle erfaringer, så jeg ikke kører forgæves…

Jeg tør ikke gøre det i sverige. det er for budt at betale for sex. Men har med held , haft besøg af et par fra Helsingborg området , som så har taget båden til helsingør , hvor jeg har hentet dem eller mødt med dem først på en cafe. Det er lykkedes ret nemt, men du bliver forståeligt nok , nødt til at sende penge til mindst retur transport til dem , med pay pal eller andet. Så de ikke risikerer at stå og være brændt af. Det er ikke lykkes mig at få dem til en pris f eks til 2000 sv kr , de vil have det samme som de danske f eks 2000 d kr. så fordelen i kurs lige nu, har du ikke

Skrevet
for gammel skrev, for 55 minutter siden:

Jeg tør ikke gøre det i sverige. det er for budt at betale for sex. Men har med held , haft besøg af et par fra Helsingborg området , som så har taget båden til helsingør , hvor jeg har hentet dem eller mødt med dem først på en cafe. Det er lykkedes ret nemt, men du bliver forståeligt nok , nødt til at sende penge til mindst retur transport til dem , med pay pal eller andet. Så de ikke risikerer at stå og være brændt af. Det er ikke lykkes mig at få dem til en pris f eks til 2000 sv kr , de vil have det samme som de danske f eks 2000 d kr. så fordelen i kurs lige nu, har du ikke

god ide med at mødes i Danmark - så er det ikke ulovligt... men hvordan finder du de svenske piger du lokker til Danmark?

Skrevet
for gammel skrev, for 56 minutter siden:

god ide med at mødes i Danmark - så er det ikke ulovligt... men hvordan finder du de svenske piger du lokker til Danmark?

Skrevet
johndavidjohn2017 skrev, for 59 minutter siden:

Jeg søger i andre lande, en mulighed man har under søgekriterier, og så kommer de frem . Det hedder inkluder andre lande, under søgning. På sugardaters forstået jo )
ps jeg bor nord på , men min erfaring er , at piger fra Malmø ikke er så lette at få til at komme til københavn, de vil oftest mødes i Malmø  , og på hotel , Så det bliver bro og hotel oveni og en risiko for svensk bøde for at give lidt lommepenge for et knul )

Redigeret af for gammel

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har udover Danmark også Skåne i min søgning på SD.

Jeg har mødt en del i Malmø på hotel 

I sidste mdr hentede jeg på Kobenhavn H en dejlig pige på 24, som havde taget toget fra Malmø og hun skulle ha 3000sek for et par timers hygge hos mig. Hun fik 500 I dkkr og resten på PayPal. 

Skrevet

Nu søger jeg ikke sex, altså samleje. Men at udleve forskellige feticher. Er det så tilladt i Sverige?  Betaling, men sex indgå ikke?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.