smalhans 39 Skrevet 19. Februar Hej Har nogle erfaringer med hende? Vildt lækre billeder hun sender https://annoncelight.dk/showad/422250 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1171 Skrevet 19. Februar https://www.180.dk/nummer/36604898 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2561 Skrevet 19. Februar Profil "sexyblonde" Profil oprettet: 25/05 2018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 19. Februar (edited) smalhans skrev, for 2 timer siden: Hej Har nogle erfaringer med hende? Vildt lækre billeder hun sender https://annoncelight.dk/showad/422250 Jep fik en ganske fin guffer af hende forleden dag , hun er dog klart påvirket af et eller andet, men flot pige . Det med dårlige anmeldelser omkring nummeret er fordi hun svindler med ting på nettet som ikke bliver sendt . Kig evt Svindlerjagten på Facebook Redigeret 19. Februar af Kongen8700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 20. Februar Tak for jeres input. Jeg tager chancen og besøger hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 20. Februar smalhans skrev, for 1 time siden: Tak for jeres input. Jeg tager chancen og besøger hende Hvaså fik du en aftale i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 20. Februar Kongen8700 skrev, for 13 timer siden: Hvaså fik du en aftale i hus Yes og fortryder ikke. Mega fræk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 21. Februar “Annoncen er slettet” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 23. Februar https://annoncelight.dk/showad/422488 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 23. Februar smalhans skrev, den 20.2.2025 at 06:14: Tak for jeres input. Jeg tager chancen og besøger hende Hun er forresten veninder med danske julie som også holder til i Horsens . Jeg fik tilbudt en trekant med dem forleden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 25. Februar Kongen8700 skrev, den 23.2.2025 at 08:46: Hun er forresten veninder med danske julie som også holder til i Horsens . Jeg fik tilbudt en trekant med dem forleden Fik også tilbudt trekant med en brunette. Men fik ikke fotos af brunetten.Har du et link til hende evt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 25. Februar Hun er i hvert fald klar på lidt af hvert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 25. Februar Pikken 69 skrev, for 3 timer siden: Fik også tilbudt trekant med en brunette. Men fik ikke fotos af brunetten.Har du et link til hende evt.? Det er danske julie på annoncelight.dk der er også 20 anmeldelser herinde af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 25. Februar smalhans skrev, for 1 time siden: Hun er i hvert fald klar på lidt af hvert Ja det eneste hun ikke var klar på var at få den i røven ellers var der frit spil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankBlack 13 Skrevet 25. Februar Jeg kan ikke få linket til at virke. Hvor er hun fra? Er hendes priser ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 25. Februar Kongen8700 skrev, for 2 timer siden: Det er danske julie på annoncelight.dk der er også 20 anmeldelser herinde af hende Er det hende her? Danske frække Julie er tilbage! 20/2 fra 13.00 indtil - ? +45 81 91 03 47 - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 25. Februar Ja og det du skriver i den anden tråd er forkert , det er skam hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 26. Februar Kongen8700 skrev, for 17 timer siden: Ja og det du skriver i den anden tråd er forkert , det er skam hende på billederne Ja så?? gad vide hvem så er på SD.Har også hendes snap og det ligner overhovedet ikke hende.Hmm. Den jeg omtaler har duck læber og meget større bryster.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-Doggy 4 Skrevet 26. Februar Hvor holder hende blondinen til og nogen der ved om hun dukker op igen eller kontoen er lukket helt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 26. Februar Blondinen Fra Horsens er også på Sugardaters. Der er hun bare fra Odder. Men det er hende. Har været i dialog med hende begge steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 74 Skrevet 27. Februar D-Doggy skrev, for 21 timer siden: Hvor holder hende blondinen til og nogen der ved om hun dukker op igen eller kontoen er lukket helt? https://annoncelight.dk/showad/421643 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-Doggy 4 Skrevet 27. Februar Sender hun flere billeder på forespørgsel for det er ikke meget man kan se. Eller er der nogen der har allerede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 28. Februar Kongen8700 skrev, den 25.2.2025 at 18:10: Ja det eneste hun ikke var klar på var at få den i røven ellers var der frit spil Er hun til lidt af hvert som øko sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 1. Marts Pikken 69 skrev, for 22 timer siden: Er hun til lidt af hvert som øko sex? Jep 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 10. Marts Hej Er der noget som kan fortælle hvor i Horsens det ca. er? der står Søndergade, og det er gå gaden så tænker parkering ku være lidt et problem hvordan er stedet? hun oplyser ikke noget om Priser nogen der vil berette om det evt svar i pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg