Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg er klar over min profil virker ny , men jeg kan stærkt anbefale Julia. Julia har udseendet og sørme også sin form. Hvis du godt kunne tænke dig en flot, smuk og en skønhed, så er det her du skal kigge. Jeg bestilte en time med hende og pengene var ikke til spilde. Jeg har haft flere ture med hende og vil sige det er det værd. Hun kysser gerne med tunge, hvis det er det man har lyst til. Hvis du virkelig er god, kan hun sprøjte, hvis det er det der tænder og hun sørger for at tage tingene roligt. Der er ikke stress på tiden.

Julia er nemt at snakke med og forstår sig på service. Tag godt imod hende og pas på hende, for det fortjener hun. 

hun havde sin søster med, som også var en fornøjelse.

Her er linket 

Skrevet
wheelychair123 skrev, for 14 timer siden:

hun havde sin søster med, som også var en fornøjelse.

Her er linket 

Tak for en god anmeldelse. 

Har du et link til søsteren? 

Skrevet

Hendes søster, mon en trekant er muligt med dem ?

Skrevet

Jeg lavede en anmeldelse af Julia da hun var på Fyn i sidste uge. Hende er jeg ikke færdig med.

Søsteren er ikke værd at bruge tid på. Hun er ældre, større og mindre pæn. Ved mit første besøg havde jeg 15 min tilbage og fik tilbudt at søsteren kom ind. Det sagde jeg ja til. God service i sig selv, at jeg fik det tilbud. Hun virkede bare ikke på mig.

Inden jeg startede med Julia fik jeg tilbuddet om dem begge to på samme tid. Jeg er glad for at jeg ikke sagde ja til det.

Redigeret af Singelguy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.