Hop til indhold

Jenny i Fredericia - Vildt godt

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor Jenny fra Nr Aaby - der efter lang tid i Vejle som Anna - er kommet til Fredericia, synes jeg det er på sin plads, at hun får en ny tråd.

https://annoncelight.dk/showad/387710

I går aftes besøgte jeg så Jenny på dette sted for første gang -  (men det er meget langt fra første besøg) .

Stedet er en synlig thai klinik i centrum og kan ikke betegnes som diskret - men Jenny lukkede mig lynhurtigt ind. Hendes “behandler” rum er fint og med spejl - bad er OK men bestemt ikke prangende.

Men sikke en tur vi havde. Massagen sprang vi over og efter kort krammeri/snaveri fik jeg lov til at pille hendes frække røde set af og straks kastede hun sig ud i et dejlig blow - og med en gang savlende deep throat. 

Derefter en god slikketur til hende hvor hun kom - som så ofte før. 

Jenny var godt nok tændt og vi gik over i mindst en halv times uafbrudt sex i alle mulige stillinger - hun var da bare så vild !!!  

Jeg prøvede godt nok at slappe af et øjeblik men så sagde hun minsandten: “Can I fuck you” - og så var der fuld fart på med hende ovenpå.
Lige på finalen var hun lynhurtig og tog ladningen i munden - hun mestrede bare det hele.

For et meget moden mand som mig, blev det godt nok noget af en vild tur i går aftes - men hvor er det dog bare lækkert at kunne få lov til at udleve fantasierne.

Jenny ved jeg kommer igen - hun er og bliver en perle

•  
Skrevet

Super anmeldelse 

Hvad med kys og evt tungekys 

Skrevet
skoda skrev, for 3 minutter siden:

Super anmeldelse 

Hvad med kys og evt tungekys 

Det kan hun godt hvis hun vil men jeg ved ikke om hun gør det med alle

Skrevet

Ja Jenny/Anna er en ener. Ærgerligt med den ekstra køretur, men heldigvis kortere for os jyder en der hun var sidst da hun var på Fyn. Men hun er glad når man kører den ekstra vej for besøg. Kan kun sige at det påskønnet at man besøger hende jævnligt. Har aldrig oplevet hende uoplagt.

Skrevet

Som tidligere skrevet af en anden bruger, var Anna syg da jeg havde aftale med hende i Vejle. Nu fik jeg så en booking hos Jenny i stedet. 

Jenny er lidt buttet af statur ala Veena og Beer. Hun sagde hun er meget genert hvilket er en sjov indledning og gav lidt fin pingpong under seancen. 

Hun spurgte om vi skulle starte med sex eller massage. Jeg bad om at få en omgang pik-massage og det var rigtig godt! Der var selvfølgelig også blow og det var helt til roden uden problemer. Jenny suttede også boller og det var hun suveræn til. Vi snakker i klasse med en tidligere Anna i Fredericia og Kayly i Vejle når hun var oplagt. 

Derefter god sex I flere stillinger. Det virkede som om hun kom flere gange hvor hun squirtede på min diller. Det er selvfølgelig fordi jeg knepper for godt. :D

Afslutning i munden som var rigtig god også. 

Derefter bad hvor hun sæbede mig ind. Da jeg gik spurgte hun om jeg ville komme igen. Det spurgte hun naturligvis om fordi jeg er en præmietyr (not). Men jeg kommer rigtig gerne igen. 

Jeg var på gaden en time efter jeg kom ind. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Var lige forbi den søde Jenny i denne uge til 90 minutter 

jeg bliver simpelthen aldrig træt af den køretur 

Jenny er en ener det er ingen med den power i branchen 

kommer jeg igen 

ja selvfølgelig 

Skrevet
michael40 skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der har taget jenny analt uden kondom ?

Det tror jeg bestemt ikke man får lov til ved Jenny

Men hendes kollega tilbyder det

Skrevet
Brian50 skrev, for 6 timer siden:

Det tror jeg bestemt ikke man får lov til ved Jenny

Men hendes kollega tilbyder det

Ok tak 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.