Hop til indhold

Atmos vs Harmony

Featured Replies

Skrevet

Hej Folkens

Skal snart til hamburg. Hvilke en af de overnævnte klubber vil i anbefale til nybegynder (har været på p-club et par gange)?

Specielt går jeg efter piger med store bryster (med eller uden indlæg :) )

Skrevet

Harmony FTW

Var der igen i søndags. Og der talte jeg med en lokal Tysker som fortalte at Atmos ikke var så godt mere. 

Flere af pigerne er også selv skiftet fra Atmos til Harmony.

Skrevet

Harmony FTW

Var der igen i søndags. Og der talte jeg med en lokal Tysker som fortalte at Atmos ikke var så godt mere. 

Flere af pigerne er også selv skiftet fra Atmos til Harmony.

Det går op og ned for de to klubber, på et tidspunkt i sidste år var Atmos bedre (læs flere flotte piger)

Gad vide hvordan det går med Babylon, jeg har ikke været der eller hørt noget om klubben i lang tid.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte Harmony i går eftermiddags og et par timer frem og der var ca 22 piger, alle meget flotte og spiselige. Jeg havde hyggestunder med 3 af pigerne

og de leverede alle en rigtig kærsteoplevelse.

For en måned siden besøgte jeg Atmos, også meget fint , dog en anelse færre piger.

Jeg er stor tilhænger af Fkk konceptet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.