Pite 3355 Skrevet 17. Februar Hej Er der nogen her der har været forbi, ser spændende ud https://www.fantasi-hotel.dk/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. Februar Jeg har ikke været forbi, men som jeg forstår det, er det kun huset man får med i prisen? Man skal selv sørge for at tage sine SBer/GPer med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 549 Skrevet 17. Februar (edited) Landsbytossen skrev, for 21 minutter siden: Jeg har ikke været forbi, men som jeg forstår det, er det kun huset man får med i prisen? Man skal selv sørge for at tage sine SBer/GPer med? Ja, eller kæresten/fruen Redigeret 17. Februar af køb dansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 17. Februar Det ser jo helt fantastisk ud. Er en af jer som har været der engang? @Pianistinden, @Gangbang-milf, @Eva Nadine, @kvinde 1966, @SiaUngQ @CamillaHusmor, @Miza, @Mister12, @Dillermand Junior, @Skilgannon, @Needy, @Swarley, @Eventyrmanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1219 Skrevet 17. Februar Ser spændende ud, har ikke været der eller hørt om det før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 17. Februar cowgirl.90 skrev, for 33 minutter siden: Det ser jo helt fantastisk ud. Er en af jer som har været der engang? @Pianistinden, @Gangbang-milf, @Eva Nadine, @kvinde 1966, @SiaUngQ @CamillaHusmor, @Miza, @Mister12, @Dillermand Junior, @Skilgannon, @Needy, @Swarley, @Eventyrmanden Jeg har ikke set det før, men det lyder da som et interessant sted at besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 642 Skrevet 17. Februar Nej jeg har ikke været på disse kanter endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 17. Februar Jeg har heller ikke været der - men det er jo også langt ude på bøhlandet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 644 Skrevet 17. Februar Ser rigtig spændende ud. Hvorfor er der ikke sådan en mulighed i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 18. Februar cowgirl.90 skrev, for 14 timer siden: Er en af jer som har været der engang? Nej jeg kendte det ikke. Jeg kan ikke gennemskue om der er flere gæster af gangen og personale tilstede, på den måde de beskriver det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 18. Februar CamillaHusmor skrev, 1 time siden: Nej jeg kendte det ikke. Jeg kan ikke gennemskue om der er flere gæster af gangen og personale tilstede, på den måde de beskriver det på. Jeg har forstået det sådan at man kan book hele huset for at laver en arrangement.. men dansk er jo nu ikke min mor sprog.. kan være jeg tag fejl. Men det være fedt hvis man kan sætte der en arrangement i gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 18. Februar Jeg har prøvet at skrive til dem, formularen på hjemmesiden virker ikke og deres mail virker heller ikke. Umiddelbart virker det ikke super professionelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 642 Skrevet 18. Februar Jeg har prøvet på at booke Men der er aldrig nogen ledige huse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 18. Februar Mister12 skrev, for 4 minutter siden: Jeg har prøvet på at booke Men der er aldrig nogen ledige huse ? Det er der, men du kan kun booke til 4, du har sikkert skrevet flere end det tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 642 Skrevet 18. Februar Skilgannon skrev, for 1 minut siden: Det er der, men du kan kun booke til 4, du har sikkert skrevet flere end det tænker jeg Ja man kunne jo vælge op til 10 personer men ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 481 Skrevet 18. Februar Mister12 skrev, for 29 minutter siden: Ja man kunne jo vælge op til 10 personer men ok. Ja, jeg var også forvirret, men hvis du vælger 4 eller mindre virker det Bundlinjen er at det ikke virker videre seriøst, selv om ideen er rigtig god 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 18. Februar cowgirl.90 skrev, for 17 timer siden: Det ser jo helt fantastisk ud. Er en af jer som har været der engang? @Pianistinden, @Gangbang-milf, @Eva Nadine, @kvinde 1966, @SiaUngQ @CamillaHusmor, @Miza, @Mister12, @Dillermand Junior, @Skilgannon, @Needy, @Swarley, @Eventyrmanden Desværre ikke, men hvis du invitere så kan jeg godt den dag 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 18. Februar Mister12 skrev, for 2 timer siden: Jeg har prøvet på at booke Men der er aldrig nogen ledige huse ? De skrev på siden at de renoverede lige siden 20 december eller noget. Måske derfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 18. Februar cowgirl.90 skrev, den 17.2.2025 at 21:08: Det ser jo helt fantastisk ud. Er en af jer som har været der engang? @Pianistinden, @Gangbang-milf, @Eva Nadine, @kvinde 1966, @SiaUngQ @CamillaHusmor, @Miza, @Mister12, @Dillermand Junior, @Skilgannon, @Needy, @Swarley, @Eventyrmanden Har ikke været der men tror at det var der hvor Kinky var med hendes tidligere fyr en weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1318 Skrevet 19. Februar Nej har ikke været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 659 Skrevet 19. Februar Jeg har hellere ikke været der og kan ikke lige gennemskue udlejningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 19. Februar Er der virkelig ikke andre, der heller ikke har været der? ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjovert 4 Skrevet 21. Februar Her er en fint lille "legehus" ved Kiel, til billige penge treibhaus-sh.de 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 709 Skrevet 2. Marts Kunne i finde nogle billeder fra huset andet end de 2 der er på 'huset'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 3. Marts 19517 skrev, for 20 timer siden: Kunne i finde nogle billeder fra huset andet end de 2 der er på 'huset'? Prøve at søge på FB. Da fand jeg lidt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg