Guest randers Skrevet 17. Februar Er der nogle der kan komme med et godt bud på en fræk moden eller ældre thaikvinde på Fyen, som både giver massage og et godt handjob. Også gerne BJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 17. Februar randers skrev, for 40 minutter siden: Er der nogle der kan komme med et godt bud på en fræk moden eller ældre thaikvinde på Fyen, som både giver massage og et godt handjob. Også gerne BJ Jeg kan blot henvise til de andre identiske tråde som du har startet fornylig.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjarne775 879 Skrevet 17. Februar (edited) . Redigeret 17. Februar af bjarne775 fyn ikke jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 136 Skrevet 17. Februar Giv hende her et besøg https://annoncelight.dk/showad/398255, det er i hvert fald god behandling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 9. Marts Fecking skrev, den 17.2.2025 at 17:53: Giv hende her et besøg https://annoncelight.dk/showad/398255, det er i hvert fald god behandling. Kan jeg helt klart anbefale , har besøgt hende gennem de sidst 10 - 12 år , super massage og btob , og det ekstra har også altid været i top. og har man tid kan man få den bedste afvaskning bagefter . Ja og så ved jeg godt at lokalerne ikke er i top , men der er altid rene lagner og håndklæder og anna er absolut proper . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 49 Skrevet 10. Marts afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden: Kan jeg helt klart anbefale , har besøgt hende gennem de sidst 10 - 12 år , super massage og btob , og det ekstra har også altid været i top. og har man tid kan man få den bedste afvaskning bagefter . Ja og så ved jeg godt at lokalerne ikke er i top , men der er altid rene lagner og håndklæder og anna er absolut proper . Jeg har talt med hende, men ikke booket, endnu.. Sød at snakke med. ikke de bedste badefaciliteter., desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 10. Marts Vining skrev, for 48 minutter siden: Jeg har talt med hende, men ikke booket, endnu.. Sød at snakke med. ikke de bedste badefaciliteter., desværre. Nej, selve baderummet er ikke noget at råbe hurra for, men den service man får bagefter hvis man ønsker et bad er det hele vejr, hvis man er til det lidt primitive, du er helt klart i centrum . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 49 Skrevet 11. Marts afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden: Nej, selve baderummet er ikke noget at råbe hurra for, men den service man får bagefter hvis man ønsker et bad er det hele vejr, hvis man er til det lidt primitive, du er helt klart i centrum . Havde en telefonsamtale med hende i går.. desværre giver hun ikke blow uden og ikke en 69er. så tror jeg droppe tanken om at besøge hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 7. Maj (edited) Nyborgvej XX. Odense c Her er 3-4 piger, som nok er 40 plus. Redigeret 8. Maj af Stapler 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2012 Skrevet 8. Maj Ingen adresser, tak. dealmaker skrev, den 7.5.2025 at 09:57: Nyborgvej XX. Odense c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 10. Juni dealmaker skrev, den 7.5.2025 at 09:57: Nyborgvej XX. Odense c Her er 3-4 piger, som nok er 40 plus. Så vidt jeg ved er der kun 2 piger de fleste af dagene....ellers kun én (Emmy) En sjælden gang i mellem kommer der en tredie pige, men det er snart længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 149 Skrevet 11. Juni Guest randers skrev, den 17.2.2025 at 13:31: Er der nogle der kan komme med et godt bud på en fræk moden eller ældre thaikvinde på Fyen, som både giver massage og et godt handjob. Også gerne BJ Her vil jeg så gerne anbefale Lisa i Odense https://annoncelight.dk/showad/398723 Hun er tæt på TV2 og der er gode P forhold. Lisa er en meget reel og dejlig moden thai, der kan give dig alt fra god massage til FP. Der er en nyere tråd på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg