Hop til indhold

Massageolie?

Featured Replies

Skrevet

Gennem længere tid har jeg haft stor glæde og fornøjelse af episk/erotisk/tantra massage, men jeg har et problem med det, som jeg sikkert ikke er alene om.

De fleste massøre anvende forskellige olier, som lugter/dufter mere eller mindre, og her er problemet.

Min kone har meget lidt forståelse for at jeg gerne vil have massage og derfor ønsker jeg ikke at lygte af olien bagefter og dermed reklamere med at jeg har fået massage.

Er der nogen nem og god måde, udover ikke at få massage, at for lugten af massageolie udaf kroppen?

Skrevet

2 ting kan der gøres

1. få din massør til at bruge en neutral olie.

2. Få et fælles bad bagefter hvor massøren vasker dig meget grundigt, igen med en neutral sæbe, det er noget af det bedste, bad sammen, og kan nogle gange udvikle sig til en lille ekstra tur under bruseren.

Skrevet

Da findes ved Matas olie uden duft. 

Hvis din massør ikke tilbyde dig det men du er glade for massøren så tag det med som gave og hun skal opbevare det for dig... Og bede, som blev skrev allerede , om en fælles både. 

Jeg selv arbejder meget gerne med duft dog tilbyder jeg også altid neutral olie og ved nye kunder spøger jeg altid hvis jeg ikke glemmer det om de er gift og hvis de er tag jeg højte for det og gør min bedste at kunden komme ikke i problemer på grunden deres besøg hos mig. 

Skrevet

En massør jeg havde engang,  hun brugte baby olie, det er uden lugt / parfume 

Skrevet
sn57 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen nem og god måde, udover ikke at få massage, at for lugten af massageolie udaf kroppen?

Tag en tom og ren beholder med til et thai sted og hør om du må købe noget olie af dem. En del thaier køber olien i 5 Liters dunke, det kan blandt andet købes online.

Så kan du medbringe din egen olie, eller som @cowgirl.90foreslår; give det som "gave" til en eller flere af de massører du foretrækker at besøge.

Skrevet

Mandel olie er din løsning, tag det selv med og bed hende om at bruge din medbragte olie.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.