Hop til indhold
Pik Prinsen

Melina Aarhusbabes

Recommended Posts

Hej eroguide folket.

 

Her er en lille anmeldelse om melina som jeg mødte i Aarhusbabes.

 

Jeg kom forbi efter en hård arbejds dag og var sindsygt træt og ville bare lige have en halv time med en tøs inden jeg skulle hjem og slappe af, havde hverken hørt eller set billeder af melina inden jeg kom på besøg men havde snakket med den søde TLF dame og hun sagde at Melina var en storbarmet lille nipse gotte med en del tatoveringer og et smukt ansigt med nogle fyldige læber.

Det lød jo næste for godt til at være sandt, men jeg tog chancen og slog et smut forbi.

da tiden så var inde til at møde prinsessen var jeg UTROLIGT posetivt overrasket . Hun var lige som TLF damn havde sagt, Smuk,Slank,Storbarmet,mellemstorelæber og med en del tatoveringer, det gør ikke mig noget, det tænder mig bare endu mere ;) . Det viser sig så også at hun er utroligt imødekommende og rigtigt venlig og rar at snakke med. Fik et ordentligt kram og blev spurgt om hvor lang tid jeg ønskede at være i hendes selskab. det blev som sagt en ½ time da jeg helt klart var tændt og stang liderlig af at se hende stå i sit frække undertøj og stiletter MM. 

 

jeg har den frækkeste halve time med melina . hun sutter dybt og inderligt på min stive pik , hun spytter udover den og kiger mig i øjnene imens hun stønner .

jeg ber hende om at ligger sig ned så jeg kan slikke hende våd inden jeg vil kneppe hende. Hendes fisse smager og dufter skønt og kan mærke og høre hun nyder at blive slikket.

Vi knepper i alle stillinger, Jorden rundt , hendes fisse er stram og knald våd hele tiden og hun stønner frækt og ønsker at jeg knepper hende til jeg sprøjter.

 

Alt i Alt en Sindsygt god oplevelse og en kanon dejlig pige at være sammen med. Jeg har efterhånden prøvet et par piger diverse steder og man skal lede længe efter en tøs som er så service minded som hende.

hun arbejder efter alle kunstens regler og levere et resultat som jeg sjældent har prøvet.

Jeg vil beskrive hende som en sex gudinde med en rå og hård kant men med et sind som er blidt og rart at være sammen med.

så hvis det er noget for dig går du ikke galt i byen her.

 

5 stjerner ud af 5 fra mig.

 

Mvh 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. Jeg havde også en god halv time med Melina for noget tid siden. Det var med kys og det hele, superlækkert. Efter at have kneppet hende lidt gik vi over til lidt spansk som så skiftede lidt mellem spansk og HJ, hvorefter hun spurgte om jeg kunne styre det, ja sagde jeg og så tog hun gummiet af og gav mig HJ til jeg kom udover hendes bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt jeg er ny her. Men har 

Røvslikkeren

ikke lige været i en tråd, hvor det var falsk?

og nu igen skrive god kommentar om en anden anmeldelse som også har ny bruger med 1 comment kun fra samme sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej thatguy26

 

Min anmeldelse er ikke falsk, bliver blot beskyldt for at være det fordi jeg havde en god oplevelse hvor andre havde en dårlig.

Skal man skrive en negativ anmeldelse før folk vil stole på en????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Røvslikkeren,

Findes der et sted hvor man kan læse lidt om Århus babes evt se lidt billedere?

Jeg påpegede det bare og synes det var mærkeligt :) ikke andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det hedder århuspigerne.dk. Det har det heddet i godt et år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...