Hop til indhold

Måske mere tilfredsstillende GP besøg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har næsten altid ved alle dem jeg genbesøgte, aldrig haft andet en masser "kemi" på denne måde.

Man skal altid prøve at tænke omvendt. Hvis jeg var en GP, hvilke typer kvinder vil jeg kunne servicere med en sur minde, og hvem med et smil. 

Denne tankeproces er faktisk ret nemt.

Ergo: Er du ung fyr med god krop eller ser skide godt ud, skal du videre. Du skal nok få en god tid for det meste.

For alle os andre, prøv at betragte det som en date.

Sørg for noget pænt tøj, gå i bad, brug lidt parfume, tage rent undertøj og sokker, ordne håret ( hvis der er hår ), osv. Alle de ydre aspekter som giver et førstegangs indtryk.

Dernæst, behandle og snakke lidt pænt til GP. Snak til dem som de var alm kvinder du er til date. ( Medmindre self trashtalk og luderrolle er din og GP's interesse)

Bestil 30 min eller mindre for at se, om der er mulighed for god tid med GP. De fleste GP vil du mærke med sikkerhed, hvis hun ikke ønsker/tænker over dit genbesøg. 

Hvis du føler, der mangler lidt som godt kan blive bedre, tager du et genbesøg med længere tid.

Så er der de tilfælde, hvor GP kan have en "fetish" for noget som du har. Så er det nok god tid med garanti. 

Skrevet
wannabewild skrev, for 4 timer siden:

Ergo: Er du ung fyr med god krop eller ser skide godt ud, skal du videre. Du skal nok få en god tid for det meste.

Det meste af det du skriver er almindelig sund fornuft, som dem der trænger til at høre desværre slet ikke vil forstå ud fra et sådan opslag. 

Men lige præcis det med unge flotte fyrer, så er min oplevelse at det er lidt af en fordom og at både GP'er og kvinder generelt faktisk har ret mange dårlige oplevelser med unge smukke mænd.

Der følger ofte et ret stort ego med og det står som regel i vejen for at blive en god elsker. Selv i leg med dominans handler det i høj grad om at fornemme hvilken form for tvang hun tænder på i stedet for fokus på egen nydelse.

Så bedste råd til unge fyre: Lær at slikke fisse og fokuser på hendes nydelse. Når først man forstår at tænde kvinder i sengen og finde ind til deres begær, så bliver sex noget helt andet.

Jeg havde faktisk en sjov oplevelse for nylig:

Jeg sad i venteværelset på SG og ventede på en jeg er i gang med at udvikle en relation til. Hun havde en anden kunde og da døren til værelset gik op kunne jeg høre at de talte livligt. Han var en ung fyr og hun lød decideret begejstret.

Da hun kom ind til mig sagde jeg at det lød som om at de havde lidt af en fest og hun rødmede da hun svarede at det var en ung smuk mand og at der var godt gang i ham. Hun var tydeligt berørt og jeg blev ret spændt på om den energi der var skabt i hende ville bygge ovenpå vores møde eller om det vi kan ville blegne i sammenligning.

Midt i vores leg proklamerer hun pludselig ud i rummet "JA, JA... JA, JA... Så står der sådan en ung smuk fyr og jeg tænker at DET BLIVER FANTASTISK og så kommer DU bagefter og du ved bare hvad fuck du laver... Det er jo NAT OG DAG!" :wub:

Som 50 årig, halvkvabset og gennemsnitsligt udstyret, kan jeg bare sige at det i sengen er noget HELT andet det handler om. Det handler om tryghed, nærvær, empati og intensitet.

Skrevet
Refresh skrev, den 16.2.2025 at 11:50:

Men lige præcis det med unge flotte fyrer, så er min oplevelse at det er lidt af en fordom og at både GP'er og kvinder generelt faktisk har ret mange dårlige oplevelser med unge smukke mænd.

Der følger ofte et ret stort ego med og det står som regel i vejen for at blive en god elsker.

Jeg har hørt - eller læst - det samme fra flere piger.
Karl Smart typer der tror de kan gå på vandet ... 

Jeg synes ikke jeg oplever det samme den anden vej rundt.
Jeg har besøgt flere virkelig kønne piger - og de har været eminent søde. 
Ingen fornemmelse af arrogant eller nedladende holdning.
Der er lidt en myte om at 'smukke piger er arrogante' men det stammer måske fra 'gå-i-byen' livet hvor de piger hele tiden skal være oppe på dupperne over for 'uønskede friere' .. 

Generelt, hos de fleste GP'ere - god opførsel og respekt, og almindelig god hygiejne, så tror jeg man bliver godt modtaget .. 
Selvfølgelig, i respekt for de aldersgrænser pigerne sætter ..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.