Hop til indhold

maja ålborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg elsker modne BBW kvinder og maja er begge dele.

Hun snakker meget indtil man får tøjet af, og når man først er igang giver hun den gas, og hendes snak bliver skiftet ud med ægte liderlige lyde, som jeg er overbevist om er virkeligt ægte, og ikke nogle påtagede stønnelyde. Jeg kommer som regel mindst 2 eller 3 gange på en time. Hun er med på næsten alt, og ikke noget med at alt man vil have skal koste ekstra, så man helt glemmer at have lyst.
Jeg vil os lige tilføje at vi hygger altid uden gummi, da hun er en pige der virkeligt nyder at sexe. For mig er det kun et plus, da hun har godt styr på hvem hun lukker ind, og sexer med uden kondom. Hun
 vil have safterne, sluger gerne, og sutter lystigt til man er helt tømt for den sidste dråbe sperm.

Så jeg giver hende den store tur, og nyder hendes små liderlige lyde. For mig er det derfor et plus at få lov til den meget intime sex, og giver hende derfor en ordentlig tur i alle mulige stillinger.

Hun er en god stor pige, med et brystparti der virkeligt får klokkerne til at ringe.

Maja må man absolut ikke gå glip af, og hun er en stjerne for hendes branche.

Skrevet
Johnthelong skrev, for 6 timer siden:

Jeg elsker modne BBW kvinder og maja er begge dele.

Hun snakker meget indtil man får tøjet af, og når man først er igang giver hun den gas, og hendes snak bliver skiftet ud med ægte liderlige lyde, som jeg er overbevist om er virkeligt ægte, og ikke nogle påtagede stønnelyde. Jeg kommer som regel mindst 2 eller 3 gange på en time. Hun er med på næsten alt, og ikke noget med at alt man vil have skal koste ekstra, så man helt glemmer at have lyst.
Jeg vil os lige tilføje at vi hygger altid uden gummi, da hun er en pige der virkeligt nyder at sexe. For mig er det kun et plus, da hun har godt styr på hvem hun lukker ind, og sexer med uden kondom. Hun
 vil have safterne, sluger gerne, og sutter lystigt til man er helt tømt for den sidste dråbe sperm.

Så jeg giver hende den store tur, og nyder hendes små liderlige lyde. For mig er det derfor et plus at få lov til den meget intime sex, og giver hende derfor en ordentlig tur i alle mulige stillinger.

Hun er en god stor pige, med et brystparti der virkeligt får klokkerne til at ringe.

Maja må man absolut ikke gå glip af, og hun er en stjerne for hendes branche.

Et vist sammenfald...

https://www.eroguide.dk/forum/topic/134878-maja-aalborg-området/?tab=comments#comment-1262374

• 1 month later...
Skrevet

Sidder og bliver helt dårlig af det i skiver,besøgte hende december 2023,glemmer hende aldrig,men ikke for noget godt,fy for s.... . håber hun har tabt sig mindst 50kg siden. Hun er godt nok det skrækkeligste jeg nogensinde har mødt. Skulle været gået igen,det har jeg godt nok tænkt på mange gange.god påske

Skrevet

Har besøgt Maja et par gange og altid haft en god oplevelse. Rigtigt at hun er en moden rund kvinde det lægger hun jo heller ikke skjul på. Hun tænder mig  og hun er altid lydhør for ønsker. Så genbesøg helt sikkert

• 2 weeks later...
Skrevet
horny boy skrev, den 20.4.2025 at 17:34:

Sidder og bliver helt dårlig af det i skiver,besøgte hende december 2023,glemmer hende aldrig,men ikke for noget godt,fy for s.... . håber hun har tabt sig mindst 50kg siden. Hun er godt nok det skrækkeligste jeg nogensinde har mødt. Skulle været gået igen,det har jeg godt nok tænkt på mange gange.god påske

Jeg kan kun sige det samme, jeg burde også have gået igen .

Der trænger til en kraftig rengøring, og annoncen passer ikke helt, men det værste var den lugt der kom da hun spredte benene, der faldt rejsningen med det samme og det endte med at jeg gjorde det færdig med hånden, og da jeg kom vendt hun hovedet væk for hun tog det ikke i munden .

Så der kommer jeg aldrig mere, og har virkelig fortrudt jeg besøgte hende

Skrevet

Det er korrekt at der kan være noget rodet, når man besøger Maja. 
Når jeg besøger Maja, så kommer hun altid lige fra badeværelset, og jeg bliver mødt af en dejlig velduftende kvinde, med en helt nyvasket velduftende glatbarberet misse, og hun bliver ekstra vild og ryster af orgasmer, når jeg masserer hendes klitoris skiftevis med min tunge og masserer den med mine fingre. 
Maja elsker at sluge, og sidst jeg besøgte hende, da blev min pik godt og grundigt suttet og malket, så der ikke var en eneste dråbe der ramte lagenet. 
Hun elsker at dyrke sex, og kræver en meget udholdende mand, og gerne med en dejlig stor lang pik, der kan gå ordentligt i bund, siger hun. 
Kan derfor ikke genkende den oplevelse horny boy har haft. 

Jeg har kun haft dejlige oplevelser sammen med Maja

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.