Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøger hende hel klart på tirsdag og skriver om det, men indtil da så høre jeg gerne fra andre. 

Skrevet

Jeg var forbi igår aftes. Først var jeg skeptisk, om hvorvidt der ville blive ydet en ordentlig service, og ikke bare en hurtig omgang for at få mig ekspederet ud af døren så hurtigt som muligt. Det der overbeviste mig om at det kunne blive godt, var hendes gode engelsk kundskaber. Det er sjældent at man støder på en østeuropæer der skriver så godt. Jeg skrev tilbage om det var hende selv, eller en eller anden fyr, jeg skrev med. Hun bekræftede at det selvfølgelig var hende selv. 

Vi fik aftalt et tidspunkt, men da jeg nåede frem blev jeg overrasket over, at hun absolut intet engelsk forstod. Hun glemte at fortælle at hun havde sms'et  ved hjælp af Google Translate. Den mindste lille afklaring skulle først tastes ind på mobilen. Det lagde altså en dæmper på fornøjelsen. Hun kunne heller ikke huske hvad vi havde aftalt, så det skulle jeg skrive på ny.

Billederne og vægtangivelsen stemmer. Jeg kom desværre på en lidt akavet måde, uden at være helt tømt. Hun er sådan set sød nok, men forvent ikke det store

Skrevet
Sexmaskinen skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi igår aftes. Først var jeg skeptisk, om hvorvidt der ville blive ydet en ordentlig service, og ikke bare en hurtig omgang for at få mig ekspederet ud af døren så hurtigt som muligt. Det der overbeviste mig om at det kunne blive godt, var hendes gode engelsk kundskaber. Det er sjældent at man støder på en østeuropæer der skriver så godt. Jeg skrev tilbage om det var hende selv, eller en eller anden fyr, jeg skrev med. Hun bekræftede at det selvfølgelig var hende selv. 

Vi fik aftalt et tidspunkt, men da jeg nåede frem blev jeg overrasket over, at hun absolut intet engelsk forstod. Hun glemte at fortælle at hun havde sms'et  ved hjælp af Google Translate. Den mindste lille afklaring skulle først tastes ind på mobilen. Det lagde altså en dæmper på fornøjelsen. Hun kunne heller ikke huske hvad vi havde aftalt, så det skulle jeg skrive på ny.

Billederne og vægtangivelsen stemmer. Jeg kom desværre på en lidt akavet måde, uden at være helt tømt. Hun er sådan set sød nok, men forvent ikke det store

I forhold til hvad du beskriver så er det nok ikke hende du skriver med. 

For jeg ringede igår, og der var det en engelsk talende kvinde jeg snakkede med. Og så kan jeg nu regne ud, at det er ikke er hende jeg har snakket med 

Skrevet

@Sexmaskinen - man kan ikke se hendes bryster på billederne. Kan du oplyse om der er er faste ungpigebryster gemt på hende?

Skrevet

@xazia

så var det alligevel ikke google translate!! Svarene kom også kvikt tilbage, så det giver god mening at det har været en telefondame der har tager beskeder!

@Star Man

Hun har små faste, ægte ungpige bryster

Skrevet

Jeg har også været der. For satan da også en lækker lille tøs :wub: Jeg har vist aldrig knaldet så lille en pige før - det var sgu frækt. Hun har smukke bryster, krop og ansigt. Virker meget ung

Service er der desværre ikke meget af. Hun åbnede aldrig helt op under mit besøg. Afbrød akten mange gange. Nægtede stillinger og sagde, at de kostede ekstra. Hun brugte også mobil undervejs, dels til oversættelse, men ligeså meget til at besvare beskeder

Som @Sexmaskinen skriver, forvent ikke for meget, bortset fra en lillebitte og helt naturlig velproportioneret ungpige krop. Havde der nu fulgt bare en smule nærhed og imødekommenhed med, så havde jeg besøgt hende igen og igen… ;) 

Skrevet

Hun lyder som én man lige skal tjekke ud :D 

Hvor gammel vil I der har mødt hende mene hun er?

Skrevet
Getlouder skrev, for 56 minutter siden:

Hun lyder som én man lige skal tjekke ud :D

Hvor gammel vil I der har mødt hende mene hun er?

Jeg vil mene at hun bør tjekkes hvis man kan li’ pigerne petite…på trods af hendes ringe opførsel…måske det bare var noget kemi eller noget…

Jeg tror hun er tæt på hvad hun oplyste mig…20 år…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Tak for info om hende, hun skal måske besøges, men det med de manglende engelsk kundskaber, skriver hun da klart og tydeligt om i annoncen "My English is not good ! I prefer to text me ! I use google translate!!!"

og det mener jeg har stået der hele tiden, så hvordan kan I være overrasket? 

Skrevet

@1/2angel

Jeg så godt efterfølgende at hun skriver at hendes engelske ikke er godt, men det med google translate, er jeg ret sikker på er blevet tilføjet fornylig

Uanset, så kan man jo have overset det, og i sms'erne blev der ikke gjort opmærksom på det på trods af at jeg roste hendes engelske. Det er vist også en telefondame der svarer!

• 1 month later...
Skrevet

Hvis man er til et hurtigt knald med en lillebitte ung tøs er det en fed oplevelse for en 500 mand. Men forvent ikke det helt store, men nyd det som det er.

Som alle andre skriver kan hun ikke engelsk, og der er sikkert en anden i lejligheden som passer tlf.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.