Hop til indhold

Mel i Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/412227

Jeg har haft flere besøg på adressen de seneste par år og langt de fleste har været rigtig fine - det her var nok i top 2 :)

Mel er nem at lave en aftale med. Jeg tror det er hende som skriver, da hun var en smule på telefonen før akten gik igang og efter vi var færdige. En anden pige, fra tidligere, fortalte mig at en bekendt af hendes (familiemedlem) styrede hendes telefon. Mel snakker dog udemærket engelsk, bare man holder sætningerne korte.

Det første jeg ligger mærke til er, at hun åbner døren så snart man er på vej mod lejligheden. Dernæst, at hun har en vanvittig flot bagdel, sindssyg ratio :) Små naturlige bryster og det hele pakket ind i en tynd streng og lav bh. Damn.

Fik mig et hurtigt bad og så gik vi igang. Hun holdte ikke igen med extras selvom jeg faktisk ikke havde betalt for det, for jeg fik da ihvertfald slikket boller til den store guldmedalje (de var også barberede og vaskede, hehe.

Måtte have tungen ind og arbejde i hendes bagdel, som jeg vil påstå er helt naturlig. Den er nærmest som Kiaras (https://annoncelight.dk/showad/374932).

Vi var omkring forskellige stillinger. Også min nye yndlinds som er "Amazon", hvor jeg ligger på ryggen med benene oppe og pigen trækker lidt ned i pikken og gir den gas. Den fangede hun hurtigt og sagde det var første gang.

Som nævnt var hun lidt på telefonen inden vi gik igang og ret hurtigt efter, men var flink til at følge ud, give kram og åbne dør - så det var ok med mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.