Hop til indhold
Guest Professoren

Nan på Kongeåvej i Vejen

Recommended Posts

Guest Professoren

Efter længere tids tøven, havde jeg brug for at udfordre min forsigtighed og genbesøgte Anns klinik på Kongeåvej i Vejen.

De annoncerer hver dag i Travbladet, så jeg havde ingen forventninger til massageoplevelsen, og gik efter de rent seksuelle ydelser fra starten.

 

Jeg blev taget i mod af Nan, som er en sød lille thaipige, med lidt på sidebenene uden at være overvægtig - alderen er svær at gætte, måske 30-35...?

 

Da jeg som regel er en langsom starter ( :cool: og derfor sætter pris på en god massage inden noget frækt  :cool: ), insisterede jeg på at få lov til at gå i bad med pigen som en start på de aftalte 45 minutter til 800 daler. Efter lidt diskussion blev det accepteret. Det var en god idé, da mit behov for 'opvarmning' blev dækket, dels af det varme vand, og dels af at vi hurtigt kom til at grine af hinanden...

I den bløde seng fandt vi hurtigt ind til hinandens præferencer via franske, spanske og danske talemåder - og ikke mindst i den afsluttende 69'er hvor pigen kom helt op at ringe - og reelt blev blød i knæene!

 

Fik en sød lille massage af ryg, balder og bagben inden jeg smuttede, vel tilfreds - og kommer nok igen!  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

"de aftalte 45 minutter til 800 daler." Gav du virkelig 1600 bananer for 45 min? (1 daler=2 kr.)

...nej, der skulle stå 800 jyske dollars  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har været på besøg, på kongeåvej fornyligt ,  ? Eller er bixen lukket. Hende thaien,  der var der før, er taget til Viborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...