Hop til indhold

Julia Ejby - latinsk ild

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i denne uge besøgt Julia to gange. Jeg har en svaghed for piger der kan squirte. Det tænder noget i mig. Der er noget særligt når en kvinde ikke kan styre det og hun gør det mens man har sex eller endnu bedre når hun er på toppen. Da jeg samtidig har en svaghed for latinoer, så skulle jeg bare forbi Julia.

Stedet er fint diskret i Ejby. Det er vist sidste dag i dag. Så tager hun videre både til Horsens og Odense.

Første besøg fik jeg tændt hende så meget så det var tydeligt at hun ville have mere. Jeg startede med at slikke hende hvor hun squirtede bagefter var det mig om på ryggen. Men der ville hun have mere så det var face sitting og bagefter lavede hun pussyslide til hun kom. Vi afsluttede med sex I flere stillinger. Havde jeg haft flere penge med havde jeg taget en time mere.

Anden gang var med endnu mere lidenskab. Måske fordi hun vidste hvad der var i vente. Jeg fik helt tydelig en GFE oplevelse begge gange. Tror ikke hun normalt kysser. Men hun holdt sig ikke tilbage. Runde to på mit andet besøg sluttede med en 69er hvor hun slugte efterfølgende.

For mig er Julia lækker med nogle gode naturlige bryster. Hun tænder mig helt vildt og jeg kommer bestemt igen næste gang hun kommer til DK. Det var to fantastiske besøg og det var ingen problemer med at blive klar til runde to med hende.

https://annoncelight.dk/showad/354323
https://annoncelight.dk/profile/Juliasexy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.