JamesD 9 Skrevet 15. Februar Hej Kan i huske Mette lidt uden for Randers?, er hun stadig aktiv, elskede at slikke hende, hun fik voldsomme orgasmer, men jeg er ikke stødt på hende længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 76 Skrevet 15. Februar Tror bare hun nøjes med hendes faste kunder. Og ikke annoncere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 20. August Kører hun stadig med faste kunder, eller kan man være heldig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 22. August Hun var i Hadsten d 11/8. Hun er også på min ønskeliste https://annoncelight.dk/showad/318660 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 22. August JamesD skrev, den 15.2.2025 at 09:34: Hej Kan i huske Mette lidt uden for Randers?, er hun stadig aktiv, elskede at slikke hende, hun fik voldsomme orgasmer, men jeg er ikke stødt på hende længe Hejsa Hun var også min favorit GP, kom der næsten hver uge, men Mette har desværre været meget syg, er røget ud og ind af sygehuse og tabt sig 7-8 kg, jeg har sparsomt kontakt med hende , jeg har lånt hende lidt, men er holdt med det. Om hun kommer igen? Tja, det tror jeg hun har altid manglet penge , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 22. August @OutlawPeteDet er en anden Mette du linker til, Mette her er vist hende nord for Randers der kun gav/modtog fransk 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg