Hop til indhold
Riesenschwanz

Vejle Stargirls

Recommended Posts

Mandag formiddag skulle der bare ske noget. Havde haft en hård uge. Så, at Linda hos Stargirls var på job - har besøgt hende engang for 2 mdr. siden. Hun er en lille nips og langt smukkere end billederne viser. Et dejligt besøg som skulle gentages.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=4902 I dag tirsdag kan jeg se at det Linda og Silvia der er i Vejle. Alle pigerne er virkelig smukke og veltrimmet. De skifter åbenbart hurtigt ud mellem Vejle - Kolding - Odense.

 

Nå - hurtigt i bad, på med duftevand og af sted gik det med højt musik og smøg i kæften. Den gamle var på tur.

Parkerede på Føtex kunde P - 5 min efter ringede det på døren hos Stargirls. Det var ikke Linda,  men en anden sød, smuk blond pige der hed Salina og kom fra Finland.

Der var happy- hour 20 min 500 kr. Så pyt - nu var den gamle jo kommet af sted.

 

Blev vist ind i hobbyrummet og fik tøjet af. Smukke Salina kom ind og så blev der virkelig gearet op. Ned på sengen og lillefyr (total slap) røg ind i munden på den unge dame. Uden kondom - 170 slag i min. Forhuden smældede, ligesom en tøjklemme i et cykelhjul. Efter ca. 4 min - 680 slag tænkte jeg "har den rejst sig eller var den gået død".  

 

Heldigvis havde den overlevet og var klar til kondom. Dejlige Salina besteg den stadig rystede lillefyr og galoperede af sted. Hendes store bryster fløj om ørene på mig. Skønt, men lillefyr blev søsyg og skød af.

 

I alt tog det vel 10 min. Pyh-ha-sved på panden. Måtte lige have et stykke chokolade for at komme til hægterne igen. Fik sagt farvel til den dejlige pige - vaklede ud, men næste gang Salina står i døren, tror jeg nok lige Riesenschwanz venter på Linda. Det var lidt for vildt til den gamle.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

... hvorfor er der også så langt til vejle - hun lyder da som et særdeles interessant tøsepigebarn.

 

dejlig anmeldelse forresten :D

 

damn hvor ville jeg gerne at det nye happy-hour princip ville flytte helt herud til jylland :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

... hvorfor er der også så langt til vejle - hun lyder da som et særdeles interessant tøsepigebarn.

 

dejlig anmeldelse forresten :D

 

damn hvor ville jeg gerne at det nye happy-hour princip ville flytte helt herud til jylland :D

Hej Spooney.

De har også en afdeling i Flerritslev, men der er jo næsten ligeså langt som til Vejle. http://side6.dk/resultatside/?q=4424

Alle sammen veltrimmet - smukke og dejlige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Måtte lige have et stykke chokolade for at komme til hægterne igen.

 

Sjov du nævner det. Jeg får også tit lyst til chokolade bagefter. Og for øvrigt fint anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...