Hop til indhold

Kristal i Simmelkær

Featured Replies

Skrevet

Det er efterhånden meget længe siden jeg har besøgt Kristal og nu bød muligheden sig, da hun var tilbage i jylland i en lille søvnig by.

Havde bestilt en time og bedt hende have sig stramme læder/lak på, og jeg må sige, at det ikke skuffede. Hun åbnede døren inden jeg var nået derhen og der stod hun, med sine dejlige bryster klemt tæt sammen, en røv som tiggede om at komme ud af det stramme sæt og et smørret smil. Hun er virkelig fit!

Fik et hurtigt bad og banditten var allerede fuldt ud kampklar inden vi gik på værelset.

Derefter blev det til en dejlig omgang tease, facesitting, lækkert savlende blowjob og lækker sex i begge hendes stramme huller. Hun er bestemt ikke berøringsangst.

Hun tager vist retur til hovedstaden i morgen, men kommer forhåbentlig snart igen.

https://annoncelight.dk/showad/417449

Kristal får topkarakter på mine parametrer.

Der er diskret parkering og indgang bag huset.

Redigeret af PoulAfDK

Skrevet

Det er også en pige jeg gerne vil anligge et besøg når hun kommer tilbage..

Tilbyder hun også at kysse?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.