Hop til indhold

nybegynder

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg er en meget overvægtig mand og er bestemt ikke godt udrustet, for at sige det mildt, ville høre om der er nogen der kan anbefale en kvinde som i tror er forstående og sådan?

Skrevet

Jeg synes du skal prøve fp hos en af de dejlige thai steder der er

de tager tingene som de er og er typisk i godt humør

hitmann

Skrevet
vestegnen5 skrev, for 5 timer siden:

Hej, jeg er en meget overvægtig mand og er bestemt ikke godt udrustet, for at sige det mildt, ville høre om der er nogen der kan anbefale en kvinde som i tror er forstående og sådan?

Velkommen til

Jeg kan ikke anbefale nogen, men hvis jeg var i dit sted, så ville jeg prøve at kontakte en dansk pige, og fortælle hende hvordan det står til, så prøv at søge efter danske piger til at starte med. Der findes en del piger derude der er ligeglade med hvordan du ser ud eller størrelsen på din pik. Prøv evt at finde en pige der matcher din egen størrelse, de findes også derude.

GoodLuck

Skrevet
vestegnen5 skrev, for 16 timer siden:

Ikke godt udrustet: det kommer ikke til at give dig nogle afvisninger, det har de alle set før. Ved mindre det er ekstremt så ville jeg ingengang nævne det. Man læser indimellem om forbehold for for stor, men jeg kan ikke erindre at jeg set det modsatte.

meget overvægtig: du kommer langt med god hygiejne og gode maner. Nævn det gerne på forhånd så pigen evt kan sige fra, der er nok et par stillinger som du ikke skal forvente de stiller op til, men hvis de accepterer dit besøg så er cow girl jo også en dejlig oplevelse.

jeg ville vælge en voksen dansk dame, de har nok set alt og høre om vægt var et problem. 

held og lykke, du kan ikke være den første overvægtige som besøger pigerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.