Hop til indhold

Recommended Posts

Queen Medeya, https://nympho.dk/n19047/6594/queen-medeya-bdsm-mistress - så bliver det ikke større!  Besøgte guinden igen i går og det var en oplevelse at de helt store. Selvfølgelig er det hendes pragtekesemplarer at to giga bryster jeg kom efter, men resten af hende var af samme kvalitet. Pæn og rent sted, nemt at finde og hun tager smilende imod. Taler godt engelsk. Hun ville gerne tale lidt først hvor hun drillede lidt og var rar og smilende. OG så skulle vi til det. Hun lagde selv mine hænder på begge fronpartier og sikken en oplevelse, som taget ud af mine teenage drømme. Bare større og bedre. Hun ved hvad hun gør og hun var super til at mærke hvornår hun skulle holde lidt igen for at jeg skulle få glæde af hele timen.  Hendes brsyter er ægte, De hænger lidt, men er helt vidunderlige og hun kan lide at blive rørt.  Vi havde stor glæde af en gang 69 som hun tydeligt nyder og gerne giver lyd fra sig.  En klar varm anbefaling herfra.  Skøn oplevelse og jeg kommer igen. Hun rejser snart.... 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med TS. De bryster er så vanvittige - tænker ofte på de par gange jeg har besøgt hende. 

…og hun er tilmed også super sød…! Kæmpe anbefaling herfra også… :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...