Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde købt 1 times hård massage af Mon på Airmassage på Frederiksberg, tæt på Codan hus. Det er hende i den røde dragt, den anden til venstre er indehaveren, som vist også giver en super massage. Det er top 3 thai massage jeg har fået i hele mit liv, også inkluderet dem jeg har fået i bangkok. Virkelig kompetent, og med hvor hun også bruger fødder mens hun halvt står på mig, albuer og både varm olie og massage på håndklæder - hun kom hele vejen rundt, også skøn ansigtsmassage og de små fingre kan også trykke igennem når hun finde spændte steder mellem skuldrebladene. Hun er super sød og lille og i meget godt humør, og har nogle skønne bryster som jeg da ikke kunne lade være at kigge lidt efter da jeg halvvejs blev vendt om. Giver nogle dejlige strøg ned langs hele ryggen og tager godt fat om ballerne på vej tilbage, meget dejligt og stimulerende. Om der er mulighed for lidt mere må der spørges om i lokalet.

Redigeret af Vildsvinet

• 2 weeks later...
Skrevet

Stedet er ikke og har aldrig foregivet at være "grønt". Hende den anden leverer altid top pirring+hj oveni i en yderst kompetent massage til mig.

Skrevet

Var det ikke der der var en rigtig flot og velskab massøse også, sammen med hende i det sorte, før de flyttede. Har glemt hendes navn, men efter flere besøg kunne man godt komme videre, og bl.a. se og lege med hendes fantastisk velsiddende ægte C-skåls bryster. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.