Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan se at Dam•s Thaimassage i Odense nu også har overtaget butikken der lå på Strandvejen i Nyborg.

Er der nogen der ved hvad det er for piger/damer der står for massagen i Nyborg? Jeg har besøgt butikken i Odense et par gange, men da har det kun været nogle ældre damer som gav udemærket massage med mulighed for HJ.

Det kunne jo være dejligt hvis det var nogle yngre piger der var i Nyborg, med mulighed for lidt mere. 

der er desværre ikke noget link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 10 timer siden:

Hvor ser du det?

Da jeg kørte forbi, står der Dam’s Thaimassage i vinduet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tidligere besøgt Nok, et andet sted, til massage, og 69, blow og sex, desværre fik hun mange smerter i flere dage efter, så det ville hun ikke mere.

Hun var meget snæver..

Men dejlig kvinde..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kørte lige forbi en tur, når man søger på telefon nummeret,  kommer der ingen oplysninger frem. B). Så hellere ikke noget skilt fra Noks. 500 kr for en times massage,  det er vel prisen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så tog jeg en for holdet. 60 minutter massage, (skulle det have været)

kommer ikke igen. En ældre buttet kvinde giver en ligegyldig massage og efter 20-25 minutter skal jeg vende mig og får tilbudt HJ. Takker ja, og får et middel HJ og så var det hele slut.

stod på gaden 40 minutter efter jeg gik ind. 

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 2 timer siden:

kommer ikke igen. En ældre buttet kvinde giver en ligegyldig massage og efter 20-25 minutter skal jeg vende mig og får tilbudt HJ. Takker ja, og får et middel HJ og så var det hele slut.

Træls, håbede eller lige vi måske havde fået mulighed for at besøge en sød Thai pige i Nyborg. Havde s3lv overvejet lige at aftale en time og se hvad der skete

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 10 timer siden:

Det lyder da træls, hvis de lige tager 20 minutter af tiden,  så ville jeg da ogse være slemt skuffet :-(. Så var det da bedre med hende der var der før, selvom hun snakkede for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg var der idag.

Sød, buttet dame tog imod 5 minutter før tid. Så fik jeg dejlig oliemassage, men god tid og god teknik. Jeg havde laget underbukserne af og fik fin massage af balder også. Dejligt, det savner jeg når man skal beholde underbukserne på. Efter ca 40 minutter blev jeg bedt om at vende mig og fik dejlig massage at ben, arme, bryst og de sidste 10 minutter hoved og ansigt. Det var dejligt.

Der var ingen sex og jeg eller den søde dame lagde op til det. 500 kr - det var en fornøjelse;) og tiden blev udnyttet fuldt ud:)

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi i ugens løb.

Købte en times olie thai massage til 700 spir (nok i den dyre ende ) Samme indretning og samme briks (uden varme) som den tidlige ejer.

Hun kan nok give massage, men blive tørret af med en kold våd klud, det er no go. Tiden passer fint med en time.

Hun har før haft bix i Odense, men huslejen i Nyborg er bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...