Hop til indhold

Mia Redhead Vejle

Featured Replies

Skrevet

Havde i dag fornøjelsen af at besøge denne lækkere dame Mia Redhead New in Vejle! Tantric /B2B/Deepthroat/facefuck/pussy licking/come on face/roleplay - Annoncelight Jeg havde bestildt en time med let dominans og hun tog styringen med det samme og de næste 45 minutter var jeg helt i hendes magt. Det var en perfekt kombination af "don´t touch" "lick here" hvor hun fik pirret mig lige til grænsen, også var det slut igen. Efter de 45 minutter gik vi over til normal sex, hvor hun stadig havde styringen. Det var ved at være svært at holde begejstringen oppe til sidst, efter alt den pirring, men med lidt håndarbejde lykkes det at komme i mål til sidst. Hun var 100% på hele tiden og undervejs gav hun nogle lange våde kys, som var rigtig gfe. Helt sikker noget af det bedste jeg har prøvet i lang tid. 

Hun er en pæn pige og videoen viser meget godt hendes krop, som den ser ud, med nogle dejlige naturlige bryster.

Hun tager desværre hjem på lørdag, men kommer tilbage om et par måneder, så der skal hun helt sikker besøges igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.