Hop til indhold

Andee, Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Jeg er netop hjemkommet efter et besøg hos denne pige, men hun skal helt sikkert ikke forvente at blive kontaktet af mig igen!

https://annoncelight.dk/showad/420083

https://annoncelight.dk/profile/ANDEE

Kommunikationen gik problemløst og faktisk i en rigtig god tone. Der blev aftalt en halv times GFE med tungekys til kr. 800,- hvilket jeg egentlig syntes var en okay pris. Hun kommunikerer på engelsk, hvor hun afgjort er bedre skriftlig end mundtlig!

Jeg bliver lukket ind, en lille boligblok i et villakvarter som netop har besøg af håndværkere (ikke særlig fedt!) og pigen svarer meget godt til billederne på annoncen. Jeg vil i hvert fald ikke påstå det ikke er hende. 
Jeg giver hende de aftalte penge, mens jeg klæder mig af. Hun beder mig lægge mig på sengen og forsøger som det første at trække et kondom over lillemanden, som knapt nok er blevet klar over hvad der venter. Hun starter på blowjob, hvor hånden også er godt i brug. Nu er blowjob ikke noget der nogensinde har tændt mig ret meget, men lidt liv i fyren kommer der da. For at få ham lidt mere på dupperne, spørger jeg om jeg må slikke hende, da det er noget jeg nyder ret meget og håber det kan få lidt mere liv i fyren.

”Det har du ikke betalt for, for det har du ikke skrevet noget om”, lød det. Øh, hvabehar’?! Vi blev da enige om GFE, hvilket jeg mener indbefatter gensidig oral. Big turn of og jeg kunne ligesom regne ud, hvor det bar hen derefter.
“You wanna fuck?” Ja, okay, det kunne vi da godt. Efter nogle minutter i missionærerne, hvor hun på irriterende vis bliver ved med at holde på kondomet, beder jeg hende om at vi skifter til doggy, men her var svaret: “No, you only pay for one position”

Hvor Herre bevares …

Nå, men så må jeg vel have lov til at kysse, nu hvor det specifikt var noget vi havde aftalt og jeg havde bedt om bekræftet en ekstra gang,  bare for at være sikker. “Of course” lød svaret på skrift, men så sandelig ikke i tale! Hun havde noget sår i munden, påstod hun.

Nu gad lillemanden sgu ikke lege med mere, så hele sceancen blev afsluttet med en håndtrold. Med kondom!:blink:

Den korte version: Med mindre man er villig til at betale for alle mulige ekstra ydelser, er det ikke et sted jeg ville vælge at besøge. Ja, ikke engang det man har aftalt på forhånd bliver opfyldt!

Hun får helt afgjort ikke besøg af mig igen! Hun er en ren pengemaskine der lader til kun at beskæftige sig med dette for pengenes skyld. Så meget sagt om indlevningsevnen …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.