Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg fik besøgt Sofi i Kolding.

Bestilte 45 min hos hende.

Hun er virkelig dejlig, sød og imødekommende.

Det er en virkelig kæreste oplevelse (GFE) man får.

Sex delen var fantastisk og jeg kunne tage hende i alle de stillinger jeg ville. Hun var meget nem at have gøre med. Det er hende på billederne, men hun ser meget bedre ud i virkeligheden. Hendes krop er petit og lækker og bedre end hvad billederne viser.

Hende vil jeg besøge mange gange i fremtiden. Hun er i Kolding i nogle uger endnu.

Kan klart anbefale hende. Har kun kunne finde en enkel anmeldelse om hende her på Euroguide, så jeg tog chancen alligevel. Og det viste sig at være det bedste valg.

Her er hendes link til annoncen:

https://annoncelight.dk/showad/414962

Og for søgbarhedsskyld:

https://annoncelight.dk/profile/Massage-Girl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse. Kan du uden og afslører for meget fortælle, hvor i Kolding stedet ligger og hvordan adgangsforholdene er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keegan skrev, for 7 minutter siden:

Lyder som en dejlig oplevelse. Kan du uden og afslører for meget fortælle, hvor i Kolding stedet ligger og hvordan adgangsforholdene er?

Stedet ligger i centrum i et område med mange lejligheder, tæt på togskinne broen. Døren til opgangen ligger ud mod en lille vej blandt bygningerne. Det er nok mindre diskret, men fordi det er en lejlighed, så tænker jeg at det nok går, da der jo bor andre mennesker i lejligheden også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er så ikke i Kolding længere nu, men jeg nåede lige at komme forbi et smut i fredags - kunne ikke dy mig pga. den gode anmeldelse ovenfor. Og DET fortryder jeg ikke, for det var en super god oplevelse. Hun var sød, sexet og nærværende og endda komplimenterende. Det er absolut hende på billederne. Hende vil jeg afgjort besøge igen, hvis det bliver muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Viby for et par år siden; venlig og imødekommende kvinde, med en virkeligt velskabt og indbydende røv (en skam, hun ikke tilbyder analsex) ... og bløde, lækre kys. Hun var en stor nydelse at stryge og berøre - og jeg endte med at komme da jeg tog hende bagfra, fordi hendes baller vuggede og klaskede så lækkert. Men inden da havde hun fået en utvetydig orgasme i en 69'er, hvor jeg pirrede hende analt mens jeg slikkede hende langsomt igennem. God tid, relevant i tale og ret uspoleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...