Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Cornelia. i Aalborg

Det var ikke lige meningen, efter mit sidste besøg, havde egenlig besluttet at holde mig lidt væk, men nysgerrigheden gjorde jeg lige måtte ind og lure på Anl 

Skrev med et par stykker, men det var tydelig falsk profil og de ikke gad det, kun, hvornår kommer du? Hvorlang tid? Hvor er du fra? kommer du? Det ved jeg ikke, jeg har lige et par spørgsmål. Der var dog en der skilte sig ud, hun svarede meget sødt på mine spørgsmål, fik indtryk af hun var ret ny i faget.

https://annoncelight.dk/showad/421740  

hun skrev billederne var 100 % hende, på billerne har hun et par virkelig høje lår støvler på. "har du dem med,?! fik jeg spurgt om, "ja" svarede hum, ok, det var positivt, fik aftalt en pris. kr. 1500 for en time,fdid og adresse, hvis det ikke er hende går jeg bare igen. 

Da jeg ankom kunne jeg se det var hende på billedet, havde bare ikke troet på det og var klar til endnu en skuffelse. Jeg kom ind hun var sød, hel naturlig, ingen gangster tatoveringer, smuk og dejlig. 

Jeg skriver ikke, hvad vi lavede eller, hvad hun tilbyder, der må i selv kontakte hende, MEN Jeg fik hende op og holdt hende på balderne, wau, , siger jeg bare en fast bagdel, virkelig en veltrænet numse, Det var hendes første dag i danmark, absolut en debutant.

Bedømelse: Der kommer en samlet, hun er utrolig smuk, sød og naturlig, en ungpigekrop, der gør dig blød i knæene, så dufter hun bare dejlig, når hun puttede sig ind til mig, var det helt naturligt,  Stedet er pænt og rent. 

Hun er ikke god til Engelsk, men expert I google translate.

Jeg har kun en advarsel, man bliver forelsket,

Please, vær sød ved hende, hun fortjener en god oplevelse i Aalborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.