Hop til indhold

Sofia tantric - Hornbæk?

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en aftalt tid med hende i formiddags, ankom til tiden. Dørklokken virkede ikke (så vidt jeg kunne høre), så måtte banke flere gange. Ingen kom og lukkede op, så jeg tog derfra med uforrettet sag. Gad ikke begynde at SMS'e osv. da jeg var der, tænker når man har en aftale, så må damen også selv følge lidt med.

Skrev til hende senere at det var skidt service, når man nu havde transporteret sig selv i 45 minutter for at møde hende. Hun skrev blot til tilbage "sorry, havde ikke hørt jeg bankede på"

Så desværre ikke nogen erfaringer herfra, hun ser ellers dejlig ud

Skrevet
hoo_foon skrev, for 19 timer siden:

Skrev til hende senere

Hvis du alligevel skrev senere, kunne du så ikke bare ha gjort det da du var udenfor??

Så havde du måske sparet dig selv for "skidt service"

hoo_foon skrev, for 19 timer siden:

så må damen også selv følge lidt med.

Hvor mange " No shows" tror du hun har oplevet?

Hun har givetvis ikke vist at dørklokken ikke virkede, giv hende dog lidt credit, især set i lyset af at du alligevel ikke kunne lade være med at skrive til hende senere, for at beskylde hende for "skidt service"

Redigeret af Gløden

• 3 weeks later...
Skrevet

Her vil jeg nu give @hoo_foon ret, på den måde at det er Sofiatantric som driver en butik og dermed også hende der har ansvar for at “døren til butikken” er åben.

ingen gider stå i en butik og kalde på en ekspedient :P

Og hvis det er det velkendte og ikke særlig diskrete hus i Hornbæk hun huserer i, så er det altså ikke det fedeste sted at stå udenfor. Alle de lokale ved hvad der foregår derinde og rigtig mange af de lokale er pænt trætte af stedet og trafikken. 

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, den 19.2.2025 at 12:03:

Hvis du alligevel skrev senere, kunne du så ikke bare ha gjort det da du var udenfor??

Så havde du måske sparet dig selv for "skidt service"

Hvor mange " No shows" tror du hun har oplevet?

Hun har givetvis ikke vist at dørklokken ikke virkede, giv hende dog lidt credit, især set i lyset af at du alligevel ikke kunne lade være med at skrive til hende senere, for at beskylde hende for "skidt service"

Det kan man godt mene en skulle gøre, men hans oplevelse var nok til at jeg ikke tog afsted. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.