Hop til indhold

Sandra ny pige - Hvidovrepigerne

Featured Replies

Skrevet

Sandra er en ny og debuterende moden dame hos hvidovrepigerne, men mangler lidt info omkring alder, vægt osv. 

er der nogen der har været så heldige at møde denne modne skønhed? 

Sandra

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der har været hos Sabrina? Virkeligt en fræk krop med de kæmpe siliconebryster. 

Skrevet
Mattcph skrev, for 1 time siden:

Nogen der har været hos Sabrina? Virkeligt en fræk krop med de kæmpe siliconebryster. 

Jeg vil rigtig gerne, men jeg venter på Bianca Capri her i Marts

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Er der stadig ingen der har besøgt Sandra?

Hun har været på en del gange, men har fortsat ikke set nogle beretningerne om hende herinde :huh:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har ikke brugt hende men her er der nye link https://annoncelight.dk/showad/424590

Og hurra for at hun kommer til Nordjylland 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt Sandra i Støvring for en måneds tid siden. Det var til et super frækt og kinky hurtigt møde. 

Jeg synes hun var en flot, frisk og ret så kinky kvinde, som er med på frække ideer. 

Er man til en velholdt moden kvinde med kæmpe store silikonekasser, så går man ikke galt i byen. Hun er tilmed super fræk, og kan godt lide dirty talking  også. Det kan altså noget for mig :) 

Redigeret af Søren - Aalborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.