Hop til indhold

Kira Krystal SG - 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Featured Replies

Skrevet

Fik en anbefaling om at besøge Kira til en fantasi med en butt plug.

Sikke en oplevelse - fuld fart og engagement fra starten. Wow hvor er hun smuk og dejlig. Fantastiske øjne og smil. Slank med dejlige bryster og en fantastisk røv.

Det blev en sexet PSE omgang, hvor der var åbenhed og villighed til det hele. Det gik faktisk så stærkt at jeg fysisk ikke helt nåede at følge med. Men det endte absolut lykkeligt!

Husk at bestille tid da det virker som om der er kø til Kira på vagterne :-)

happy hunting!

Skrevet

Har før besøgt Kira med stor fornøjelse, og havde set frem til at besøge hende igen. 

men de to sidste gange har der simpelthen ikke været styr på tiden. 
Værst var det dog i mandags, da jeg først fik rykket min frem 15 min, selvom jeg havde bestilt tid på forhånd, men det var fint nok. 
det passede stadig ind i kalenderen. 
da jeg så ankom til stedet, i god tid, fik jeg nu at vide at hun altså var 25-30 min yderlige bagud. 
så i alt ca 45 min bagud, i forhold til min oprindelige tid. 
Forstår hun er populær, men må dog indrømme at det er lidt trættende at bestille tid og så er der altid så store forsinkelser hos Kira, hvilket ikke er første gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.