Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter.

Jeg fik nu endelig taget mig sammen til af besøge Nancy, og jeg fortryder det ikke. https://annoncelight.dk/showad/336665

Det er mig en gåde, at så smuk en pige kan virke så glad for villig til at være med til det hun gør, som hun i øvrigt gør godt. Hun virker reel og indlevelsen var i top, omend jeg ikke har taget hende hele vejen, og blot nøjes med hendes HJ. Hun er ufattelig slank med de sødeste bryster.

Smuk, sød og charmerende pige. Top karakter herfra. Ville dog ønske, hun havde lidt mere erfaring. Måske vi kan lære hende op sammen? ;)

Redigeret af 2Hurtige
Trykkede enter for hurtigt ved en fejl. :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige besøgt hende i dag. Hvis det da stadig er den samme pige, men mon ikke. Beskrivelsen passer i hvert fald nogenlunde. Måske ikke helt enig i at indlevelsen var i top, men det kan jo sagtens være der mig der ikke er så god til at bringe det frem. Men sød og dejlig at se på er hun.

Hun sagde ikke meget. Og jeg havde lidt svært ved at afgøre om det hun sagde var det hun mente, eller om hun bare sagde det hun troede jeg ville høre. Men jeg tænker helt sikkert det er et besøg mere værd en dag, og se om anden omgang er anderledes.

oldmanhavingfun skrev, den 12.2.2025 at 10:30:

Kan du uddybe hvor hen ad i odense? 

Det er i 5000 Odense C, tror jeg er alt hvad jeg vil sige om det. Det er et sted der lader til flere end hende opholder sig/abejder. Men ved ikke om de arbejder i skift eller der tilfældigvis ikke var andre der jeg var der.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Nørden skrev, den 9.3.2025 at 16:02:

Jeg har lige besøgt hende i dag. Hvis det da stadig er den samme pige, men mon ikke. Beskrivelsen passer i hvert fald nogenlunde. Måske ikke helt enig i at indlevelsen var i top, men det kan jo sagtens være der mig der ikke er så god til at bringe det frem. Men sød og dejlig at se på er hun.

Hun sagde ikke meget. Og jeg havde lidt svært ved at afgøre om det hun sagde var det hun mente, eller om hun bare sagde det hun troede jeg ville høre. Men jeg tænker helt sikkert det er et besøg mere værd en dag, og se om anden omgang er anderledes.

Det er i 5000 Odense C, tror jeg er alt hvad jeg vil sige om det. Det er et sted der lader til flere end hende opholder sig/abejder. Men ved ikke om de arbejder i skift eller der tilfældigvis ikke var andre der jeg var der.

Hej Nørden,

Jeg kan se, at der er tilføjet andre billeder til annoncen nu, hvorfor jeg må formode, at den "rigtige" Nancy, som jeg besøgte, er taget hjem. For hende, der er på billederne nu, er helt sikkert ikke samme pige, som jeg i sin tid besøgte.

Derfor tænker jeg umiddelbart, at tråden her kan låses.

Mvh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.