Biltong 190 Skrevet 11. Februar Brødre, er der nogen, der har besøgt Frida, der vil dele lidt erfaring. Som jeg læser hendes annonce har hun været på tidligere, men jeg kan ikke lige finde anmeldelser af Fridaer her i gruppen, der synes at passe på hende. Hun virker til at være en tiltalende dame https://annoncelight.dk/showad/400524 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LF12 4 Skrevet 11. Februar Yes, jeg husker hende! Hun var aktiv for 12-15 år siden, bl.a. på det daværende sms-planet på Lyngbyvej. Måske kan du finde hende under det navn hun brugte dengang nemlig "Ronja". Jeg har udelukkende positive ting at sige om hende. (Har dog ingen planer om at besøge hende igen, da jeg bedst kan lide piger, der er petit.) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 190 Skrevet 9. Juni Nå, men fik taget mig sammen til et besøg. Hun er jo da ganske rigtig til den buttede side, men ellers frisk og imødekommende. Et frækt blow med god øjenkontakt og ligeledes et godt knald, hvor hun var godt med i legen. Ligeledes nem at have lidt pillowtalk med. Alt i alt et godt besøg når man er ude efter enmodel med former 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg