Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre, er der nogen, der har besøgt Frida, der vil dele lidt erfaring. Som jeg læser hendes annonce har hun været på tidligere, men jeg kan ikke lige finde anmeldelser af Fridaer her i gruppen, der synes at passe på hende. Hun virker til at være en tiltalende dame  :)https://annoncelight.dk/showad/400524

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes, jeg husker hende! Hun var aktiv for 12-15 år siden, bl.a. på det daværende sms-planet på Lyngbyvej. Måske kan du finde hende under det navn hun brugte dengang nemlig "Ronja".

Jeg har udelukkende positive ting at sige om hende. (Har dog ingen planer om at besøge hende igen, da jeg bedst kan lide piger, der er petit.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, men fik taget mig sammen til et besøg. 

Hun er jo da ganske rigtig til den buttede side, men ellers frisk og imødekommende. Et frækt blow med god øjenkontakt og ligeledes et godt knald, hvor hun var godt med i legen. Ligeledes nem at have lidt pillowtalk med. Alt i alt et godt besøg når man er ude efter enmodel med former :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...