Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Søde Apple…

Der er et par tråde om hende, du skal bare bruge søgefunktionen. 
Sød kvinde der har masseret mm i en 7-8 år, giver super oplevelse, næsten altid. 
Hun har beskrevet sig selv godt i hendes annonce og jeg kan kun anbefale at besøge hendes . 

Skrevet
Med.Lem skrev, for 2 timer siden:

Søde Apple…

Der er et par tråde om hende, du skal bare bruge søgefunktionen. 
Sød kvinde der har masseret mm i en 7-8 år, giver super oplevelse, næsten altid. 
Hun har beskrevet sig selv godt i hendes annonce og jeg kan kun anbefale at besøge hendes . 

Er det hende der er omtalt her?

Skrevet
Mr curious skrev, for 49 minutter siden:

Er det hende der er omtalt her?

Ja det er det kan jeg se ud fra telefonnummeret, sidst jeg besøgte hende var hun på Viborgvej. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Skriv til hende og få adressen ;-)

der er nok en grund til hun ikke skriver den i annoncen 

kan kun anbefale hende og besøger hende igen i morgen 

• 4 weeks later...
Skrevet

Ærgerligt at hun ikke har billeder på men hvis det er Apple fra andetsteds i byen så må man da hellere forbi.

• 3 weeks later...
Skrevet
lurifaks skrev, den 7.4.2025 at 17:05:

hvis det er Apple fra andetsteds i byen

Det er det. 
Har besøgt hende for nylig. 
En god og omhyggelig massage, hvor hun tog godt ved. Hun fandt de ømme steder og fik løsnet op. 

Hun snakker hyggeligt undervejs, men har et udpræget thai accent. 

Den sjove del er rigtig fin. Hun er blød og lækker, fast og varm. Ikke thai tynd, en heller ikke tyk. Bare gode kurver de rigtige steder. 

Hun sluttede af med at tage mig i bad, hvor jeg fik både bodyscrup og bodylove :D
En sød pige, som ser godt ud, og er fokuseret på min nydelse - dog grinede hun når jeg ømmede mig under massagen
Stedet er Århus C og pænt, rent og hyggeligt. 

• 9 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tror det umiddelbart ikke, jeg skrev senest til hende i september eller oktober og bemærkede, at beskeden ikke blev sendt som en iMessage, men derimod som en sms. Jeg hørte aldrig tilbage fra hende og forsøgte ej heller igen, men jeg har indimellem tjekket efter hendes online-annonce (dog altid uden held). 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.