Hop til indhold

Er der nogen, der har besøgt hende i Odense?

Featured Replies

Skrevet
Online6 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan ved du den er falsk 

Pigens billeder er at finde mange steder, f.eks. i reklamer, andre 'voksen' sider osv.
https://www.google.com/search?vsrid=CNOGou34_____wEQAhgBIiRkMmJiMjM3My05Yzk1LTQ2ZDMtYjVkZC0wODVlZDVjYzUzZWE&gsessionid=Mo3b_gxDUU74xgf-Dc8c0SzU3-mHb8rdpSGnSjr9O8g0WDLMAPP7ow&lsessionid=m47fY3qK94ZQcjojEjTYXmGn19G0YhI8tfCzJdA6V8EwAldG5I_9uQ&vsdim=510,680&vsint=CAIqDAoCCAcSAggKGAEgATojChYNAAAAPxUAAAA_HQAAgD8lAACAPzABEP4DGKgFJQAAgD8&lns_mode=un&source=lns.web.ukn&udm=26&lns_vfs=e

Jeg er enig i, at trådstarters opslag ikke er særlig informativt og vedkommende burde måske fortælle hvorfor han mener annoncen er falsk - men det er ønsketænkning og de fleste undlader at uddybe, men bare skrive falsk.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg havde booket besøg ved denne dame, men blev ved indgangen bedt om at gå på tanken og købe tickets for det aftalte beløb... det har jeg aldrig oplevet før så jeg var noget skeptisk og skrev tilbage at jeg gerne ville se pigen først og hvad jeg så gjorde med den "ticket" hvis billederne ikke var ægte.. derefter fik jeg nogle korte billeder på whatsapp som jeg ikke rigtigt synes var hende i annoncen og jeg kørte derfor hjem.  Så jeg tilslutter jeg mig også at annoncen er fake eller ihvertfald meget "pyntet" 

Og er der nogen der kan forklarer mig hvad det med tickets handler om?

Skrevet
Tivoli skrev, for 5 minutter siden:

Og er der nogen der kan forklarer mig hvad det med tickets handler om?

Jeg går ud fra at der er tale om "Paysafe Cards" hvis du sender et billede af dem,  så får de alle de koder som der står på dem, også de kan overføre pengene til sig selv!  SÅ LAD FOR GUDS SKYLD VÆRE! 

Jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige, som der ikke ville modtage kontanter  ;).............

Husk Forudbetaling = NEJ TAK! 

Skrevet

Tak for svar lille Peter.. den var jeg sgu lige ved at hoppe på.. puha !!!

Skrevet
Tivoli skrev, for 2 timer siden:

Tak for svar lille Peter.. den var jeg sgu lige ved at hoppe på.. puha !!!

Godt du kørte hjem igen,  for den samme "pige" er også i Jylland,  så kan da slet ikke være i tvivl om det er svindel 

Redigeret af lille_peter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.