Hop til indhold

Diskrete steder Nyborg og Fredericia ….????

Featured Replies

Skrevet

Diskrete steder hvor man kan tage på “ferie” 2-3 dage af gangen i nærheden af Fredericia og i nærheden af Nyborg…??? 
eller/og det øvrige Fyn i nærheden af motorvejen… ?? 
jeg er desværre ikke så velinformeret som jeg gerne ville være :P så hvis du ved mere end mig, må du meget gerne skrive dit bud på hvor i min indbakke…. <3

Skrevet
Frodige Jeanette skrev, for 34 minutter siden:

Diskrete steder hvor man kan tage på “ferie” 2-3 dage af gangen i nærheden af Fredericia og i nærheden af Nyborg…??? 
jeg er desværre ikke så velinformeret som jeg gerne ville være :P så hvis du ved mere end mig, må du meget gerne skrive dit bud på hvor i min indbakke…. <3

Hej Frodige

Der er et fint sted ved Fjelsted på Fyn, hvor nogle piger arbejder ...

Det er et rigtig godt sted. Søde piger, dejlige omgivelser. Lækkert sted at komme ....

Good luck !

Kh. Helge

Skrevet
  • Author
Helge N skrev, for 46 minutter siden:

Hej Frodige

Der er et fint sted ved Fjelsted på Fyn, hvor nogle piger arbejder ...

Det er et rigtig godt sted. Søde piger, dejlige omgivelser. Lækkert sted at komme ....

Good luck !

Kh. Helge

Takker for budet…<3

Men jeg tænker nok lidt mere ala privat/diskret eller sommerhus og hotel…. :rolleyes:

Skrevet
Frodige Jeanette skrev, for 43 minutter siden:

mere ala privat/diskret

Jeg vil blot lige indskyde, at det er helt privat/diskret hos os i Fjelsted :)

Skrevet
Slowman skrev, den 11.2.2025 at 14:01:

Der er et sted i Nyborg der somme tider kaldes Industrien. Det er diskret, lidt sølle det udefra, men helt ok indefra.

Denne dame arbejder vistnok derfra

https://annoncelight.dk/showad/408244

Jeg kender stedet, har været der flere gange ... 
Jeg ved såmænd ikke om det er sølle udefra, nærmere sådan lidt industri-trøstesløst ..
Det har nok været brugt til kontor, eller måske terapilokale .. 
Og lokalet er stort, det er behageligt - der er plads til bord og et par små lænestole, det ka' jeg godt li' ... 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 11.2.2025 at 12:35:

Hej Camilla :)

Nu har du sgu vagt min nysgerrighed :rolleyes:

Hvor i Fjelsted, eller et link, til annonce :D

Mvh Fynboen 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 12 timer siden:

Jeg må jo ikke smide link herinde ;)

Lav et link i din signatur og ude til venstre for dit opslag

Skrevet
CamillaHusmor skrev, den 11.2.2025 at 12:35:

Men når man kontakter jer så vender i jo ikke tilbage som lovet. Syntes det er mega ærgerligt når vi dejlige selvstændige danske kvinder søger stedet. Jeg håber stadig at høre fra jer. 
Håber at Jeanette finder det hun søger. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

så vender i jo ikke

Øhhh… Jeg er altså ikke “i”… Jeg har min gang i huset, men har derudover ikke noget at gøre med hvem der er der :)

Jeg svarede kun i tråden da Jeanette ikke opfattede stedet som privat/diskret og det vil da være ærgerligt synes jeg, hvis folk får en forkert opfattelse. Jeg ved ikke hvem du har skrevet til?

Skrevet
Liv skrev, den 13.2.2025 at 12:13:

Lav et link i din signatur

Det vil jeg lige prøve at se på. Du er altid så rar til at hjælpe. Tak :x

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 34 minutter siden:

Øhhh… Jeg er altså ikke “i”… Jeg har min gang i huset, men har derudover ikke noget at gøre med hvem der er der :)

Jeg svarede kun i tråden da Jeanette ikke opfattede stedet som privat/diskret og det vil da være ærgerligt synes jeg, hvis folk får en forkert opfattelse. Jeg ved ikke hvem du har skrevet til?

Jeg henvendte mig på annoncen fra Annoncelight sidste år hvor der søgtes piger til huset. Husker ikke hvem jeg skrev med. Men ærgerligt var det . 
Det er så svært at finde steder man kan være. 

Skrevet
Frodige Jeanette skrev, den 11.2.2025 at 10:24:

Hej

vi har sted ved vissenbjerg der lejes ud på dagsbasis 

skriv du bare pb hvis det noget 

Skrevet
Kongenmikkel skrev, Lige nu:

Hej

vi har sted ved vissenbjerg der lejes ud på dagsbasis 

skriv du bare pb hvis det noget 

Men KUN til danske piger

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Det er så svært at finde steder man kan være

Det er det. Jeg ved desværre ikke hvad der er sket dengang.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Takker for alle de fine svar… <3 

Har nok ikke været tydelig nok i mit opslag… :P  Er her jo lidt for sjov og søger et/nogle steder som er diskrete og hvor jeg helt oprigtigt kan både holde fri/ferie/privat nogle dage af gangen og samtidigt være lidt aktiv…   
Så hvis nogle har et bud på evt. diskrete sommerhuse eller andet udlejning hvor rummeligheden eller/og diskretionen er i orden og hvor forholdene samtidigt også er til lidt “privat egenomsorg”… så er jeg super modtagelig… :rolleyes: 

har jævnligt nogle private ærinder i nærheden af både Nyborg og Fredericia som jeg gerne ville forsøge at slå sammen med lidt sjov og ballade…. :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.