Hop til indhold

Hvem skal jeg vælge i Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har læst mig igennem forskelige anmeldelser fra Aarhus, og har fundet frem til 3 forskelige piger/damer. Nu kunne jeg godt bruge nogle input fra jer. .

Pigerne er:

Cherry

https://annoncelight.dk/showad/417601

Maysa

https://annoncelight.dk/showad/361305

Tulip

https://annoncelight.dk/showad/409994

Jeg håber I kan komme med nogle indspark.

Skrevet

Puha, Nimo er helt sikker en lækker tøs med et dejligt smil, en lækker krop og rimelig stram. Der kan fåes 3 kant med veninden. Det er en ganske fin oplevelse.

Tulip er også god, hun holder til hvor Apple også er, ved ikke om der kan fåes en 3 kant med dem, men uanset hvem af de 2 du ender med er det en fin oplevelse..

kendt adr og hvor Apple har holdt til længe..

Skrevet
Herren47 skrev, for 34 minutter siden:

Tulip er også god, hun holder til hvor Apple også er, ved ikke om der kan fåes en 3 kant med dem, men uanset hvem af de 2 du ender med er det en fin oplevelse..

kendt adr og hvor Apple har holdt til længe..

Har du et link til Apple? 

Går med tanker om et besøg ved Tulip, men måske man skulle udvide :-) Er der indgang fra Viborg, eller er der en lidt mere diskret bagindgang? 

Skrevet

Ja det er Apple, hun er bestemt et besøg værd. Indgang er fra gaden men man kan stå rimelig diskret og det bliver hurtigt åbnet hvis du sender en sms 10 sek før du er der. Skulle jeg vælge ville jeg nok tage Apple, hun er fantastisk og giver både god massage men også en fantastisk køretur. Giv endelig en Update når du har været forbi..

Skrevet
  • Author

Hej

Tak for de mange svar og inputs og forslag til andre når jeg søger på en pige som Apple kommer der godt nok mange piger frem, det er åbenbart en populært navn blandt thaie :smile: er der nogle der kan beskrive den Apple som er i Aarhus, og hvis det er muligt linke til en gammel anmeldelse af hende

Skrevet

149 cm. Høj

Vægt 53 kg

Store sillicone bryster 

40 eller 41 år gammel

• 2 weeks later...
Skrevet
8000 skrev, den 12.2.2025 at 19:52:

149 cm. Høj

Vægt 53 kg

Store sillicone bryster 

40 eller 41 år gammel

:-) Tak fordi du både tog målebånd og badevægt med, da du lod dig misbruge i sagens tjeneste. Er dog lidt utilfreds med den noget upræcise angivelse af alder :-)

Er det den Apple, man tidligere kunne møde på Dronning Margrethes Vej?

Skrevet
Prikken skrev, 1 time siden:

:-) Tak fordi du både tog målebånd og badevægt med, da du lod dig misbruge i sagens tjeneste. Er dog lidt utilfreds med den noget upræcise angivelse af alder :-)

Er det den Apple, man tidligere kunne møde på Dronning Margrethes Vej?

Ja 

Beklager alder, men har glemt hendes fødselsdag^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.