Hop til indhold

Miss blow sydsjælland

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle af jer som har stiftet bekendtskab med "Miss blow" 
Er lidt øv over at hun kun tillader blow, men jeg er da alligevel fristet. 
Miss Blow

Skrevet

Har truffet hende for et par år siden hvor hun tog imod hos hende selv.

Fik et godt blow og legede lidt med hendes bryster. 

En rigtig flot pige.

Skrevet

Jeg havde besøg af hende for en måneds tid siden. Jeg fik et dejligt blow, men udover det er hun den sødeste pige jeg nogensinde har mødtes med. Hun var så nem at tale med og tog det stille og roligt da jeg var lidt nervøs. Jeg skal uden tvivl have besøg af hende igen

• 2 weeks later...
Skrevet
nykfgut skrev, den 16.2.2025 at 15:54:

Jeg havde besøg af hende for en måneds tid siden. Jeg fik et dejligt blow, men udover det er hun den sødeste pige jeg nogensinde har mødtes med. Hun var så nem at tale med og tog det stille og roligt da jeg var lidt nervøs. Jeg skal uden tvivl have besøg af hende igen

Bare for nysgerrighedens skyld, er hun da ikke til at “pille ved”,, eller er det kun en-vejs? 
Der er nok mange der ønsker en eller anden form for kontakt med “den” mellem stængerne. :wink:

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, den 25.2.2025 at 20:55:

Bare for nysgerrighedens skyld, er hun da ikke til at “pille ved”,, eller er det kun en-vejs? 
Der er nok mange der ønsker en eller anden form for kontakt med “den” mellem stængerne. :wink:

Hun ville helst ikke have at jeg rørte dernede og det respekterer jeg selvfølgelig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.