Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været forbi den unge dame for nogle dage siden og kan berette, at hun ligner sine billeder, er sød og dejlig og imødekommende, fremstår meget ung, taler intet engelsk.

Jeg havde en dejlig time med hende hvor vi bl.a. badede sammen og kyssede med massere af tunge :) 

Eneste reelle minus imo var, at det hår/dun alle har lige over ballerne, det er så kraftigt og mørkt at det er ret synligt

Herudover en del akne og rester af akne på hendes krop - det generer ikke mig…

Hun har et ansigt og øjne så smukt at det er helt vildt :wub: Jeg vil vurdere at hun godt kunne være teen…og brysterne er så vidt jeg kunne vurdere naturlige, hvilket hun også selv siger at de er… De struttede i hvert fald af ren ungdommelig sundhed ;) 

https://nympho.dk/n22971/7778/just-arrived-here

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author

Tak til @dhnmdst for grundig beskrivelse af prinsessen..... jeg kan næsten ikke vente :P

Er prislejet som forventeligt, og måtte du tilkøbe ekstra?

Skrevet
Turnier skrev, for 44 minutter siden:

Tak til @dhnmdst for grundig beskrivelse af prinsessen..... jeg kan næsten ikke vente :P

Er prislejet som forventeligt, og måtte du tilkøbe ekstra?

Standard pris for en time og et par hundrede for hver ekstra…i mit tilfælde OWO og kys…

Jeg betaler sjældent ekstra for kys, men da jeg så hendes lille smukke ansigt kunne jeg ikke dy mig hahaha

Det var som skrevet fine tungekys :) 

Glæder mig til at høre om du synes om hende :) 

Skrevet
Where2 skrev, for 3 timer siden:

Var stedet diskret!

Ja det synes jeg…jeg var der sen aften

Skrevet
dhnmdst skrev, for 21 timer siden:

Jeg har været forbi den unge dame for nogle dage siden og kan berette, at hun ligner sine billeder, er sød og dejlig og imødekommende, fremstår meget ung, taler intet engelsk.

Har du nogen ide om hvor hun kommer fra?

Skrevet
Babavian skrev, for 15 minutter siden:

Har du nogen ide om hvor hun kommer fra?

Næhh faktisk ikke…jeg glemte at spørge ;) 

Skrevet
dhnmdst skrev, den 11.2.2025 at 11:42:

Næhh faktisk ikke…jeg glemte at spørge ;) 

Ja det er også kun fordi jeg har en liste af lande jeg skal have krydset af. Vi har alle vores fetish :D

Skrevet
Babavian skrev, for 3 timer siden:

Ja det er også kun fordi jeg har en liste af lande jeg skal have krydset af. Vi har alle vores fetish :D

Hun har opgivet et oprindelsesland på nympho, om det er korrekt er så en anden sag.

men dog et lidt usædvanligt land

• 2 weeks later...
Skrevet

Med de bryster måtte jeg selvfølgelig en tur til Østerbro. Det er vel ved at være 40+ år siden jeg har leget med sådanne ægte teenager bryster. Bortset fra schweizisk Pia der var her for 5-7 år siden. Adeneea er teenager, og hun er sød. Kys er ekstra, men lækre og fine. Huden er udfordret, men det opvejes så rigeligt af hendes bryster og lækre røv. Sex er ok, men hende som forholdsvis passiv, men man kan godt få hende “med”. Hun rejser igen i næste uge, men skulle komme igen på et tidspunkt. Jeg holder øje med hvornår jeg kan se hende næste gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.