Hop til indhold

Nataly/tidl. Melissa.

Featured Replies

Skrevet

Jeg var sammen med hende for ca 2 år siden dengang hun hed Melissa. Der var minus indlevelse fra hendes side, hvilket betød at jeg ikke kunne få den op at stå. Bevares, hun prøvede at give mig et håndjob men uden resultat. Hun kiggede også hele tiden den anden vej. Det var så tydeligt at hun ikke gad. Det gjorde jeg så heller ikke og skred igen. 

Det eneste plus er at hun har en åndsvagt lækker krop. Men det er altså ikke nok til at jeg kommer tilbage. 

Skrevet

I have visited her several times. In the start she was a bit stiff, but the more times I visited her the better chemistry we had. 

...and yes, if you like the fit girls in the gym, she is top notch.

• 6 months later...
Skrevet
Getlouder skrev, den 10.2.2025 at 14:33:

Jeg var sammen med hende for ca 2 år siden dengang hun hed Melissa. Der var minus indlevelse fra hendes side, hvilket betød at jeg ikke kunne få den op at stå. Bevares, hun prøvede at give mig et håndjob men uden resultat. Hun kiggede også hele tiden den anden vej. Det var så tydeligt at hun ikke gad. Det gjorde jeg så heller ikke og skred igen. 

Det eneste plus er at hun har en åndsvagt lækker krop. Men det er altså ikke nok til at jeg kommer tilbage. 

Jeg besøgte Nataly i denne uge i Valby. Det var ikke noget stor oplevelse, hvilket er ret utroligt da hun jo virkelig har en fantastisk lækker krop. Opti-fuck hedder det vist, når indlevelsen til gengæld er helt fraværende. Jeg var første kunde i butikken, så måske var hun ikke helt vågen, men ufedt at hun tjekkede ud og bare kiggede op i loften under mit ellers ihærdige arbejde. Kan også bare være hun ikke bryder som om mænd der er omkring 30 år ældre end hende. Konklusion - jeg kommer ikke hos hende igen - så hellere en type som Sara - hvor energien er god. Det sgu vær' så godt -det så var det faktisk skidt.

Redigeret af kaphabeta

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.