Hop til indhold

Pige med en Butt plug?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle :-)

Er der nogen anbefalinger til en pige med en Butt plug til mandag aften?

Har en fantasi om en pige i nederdel eller kjole der går rundt med en under tøjet ;-)

Gerne en der kan lide at blive slikket og giver et godt blow til gengæld.

mvh Red

Skrevet
Red skrev, for 6 minutter siden:

Hej alle :-)

Er der nogen anbefalinger til en pige med en Butt plug til mandag aften?

Har en fantasi om en pige i nederdel eller kjole der går rundt med en under tøjet ;-)

Gerne en der kan lide at blive slikket og giver et godt blow til gengæld.

mvh Red

Jeg har haft samme ønske - jeg kunne heller ikke finde en - men efterfølgende når jeg ønskede en pige med en butt plug - skrevet det til de piger der ønsker at modtage anal - der er mange af dem der her sådanne en med på job - de har for 100 kr monteret den så den sad fint og blinkede til mig når jeg kom derned

så spørg dem - de kan kun sige nej, hvis hun vil men ikke har en kan du medbringe den, hvis du vil investerer i sådanne en - det gjorde jeg ved en pige jeg havde besøgt før - jeg spurgte om jeg måtte medbringe en ny ubrugt - hun sagde ja, jeg gav hende den som en gave, og fik en fantastisk oplevelse og ekstra tid 

Skrevet

Kira på Seduction er et oplagt bud :wub:

Skrevet
  • Author

@Refresh det var en virkelig god anbefaling!

Kirs leverede 100% på fantasien - hold kæft hun har talent. Virkelig god oplevelse!

Tak for det!

Skrevet
Red skrev, for 5 timer siden:

@Refresh det var en virkelig god anbefaling!

Kirs leverede 100% på fantasien - hold kæft hun har talent. Virkelig god oplevelse!

Tak for det!

Hun er fantastisk :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.