Hop til indhold

Steder i Kolding!

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne danne et overblik over de gode og dårlige steder i Kolding. Så skriv de forskellige steder ind, uden at være for specifikke. Jeg kan starte med at sige god for det gule hus overfor Rema;) masser gode oplevelser der. Og jeg kan IKKE anbefale Låsbygade.

Skrevet

Har kun nutidig erfaring med Låsbygade, oktober 2024, hvor jeg mødte en Thai pige som gav massage øko bj, pussy slide afsluttende med en ridetur uden gummi, ved ikke om det var normalt, men jeg havde på det tidspunkt ikke nogen modstandskraft. Så jeg havde en god oplevelse. 

Skrevet

Nu når området kommer op så var der et sted med danske piger, som vist nok hedder i stil med Konding Dream. 
Søgte lige og kunne ikke finde noget - så bliver nysgerrig nu er det stadigvæk muligt, at træffe danske piger der?

Skrevet

Enig i stedet tæt på Rema. Har også haft en god tid på et Sportsmotel. @Anders2023 var det ikke på Vejlevej?? Tror det er lukket for 10 år siden.

Skrevet

Jeg kan desværre ikke være behjælpelig med hvor det lå. 
Troede/håbede det måske var aktivt endnu.

Skrevet
pokerface2000 skrev, den 9.2.2025 at 11:42:

Enig i stedet tæt på Rema. Har også haft en god tid på et Sportsmotel. @Anders2023 var det ikke på Vejlevej?? Tror det er lukket for 10 år siden.

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan adressen. Dog husker jeg en hjemmeside med virkelig flotte piger/damer.  Havde håbet det lå der endnu
Ak ja tiden går jo hurtigt så det skal nok passe med, at det er 10 år siden det blev lukket. 

Skrevet
Anders2023 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan adressen. Dog husker jeg en hjemmeside med virkelig flotte piger/damer.  Havde håbet det lå der endnu
Ak ja tiden går jo hurtigt så det skal nok passe med, at det er 10 år siden det blev lukket. 

Var det ikke Vejlevej 90. hvis jeg ikke husker forkert.

Det sted jeg har besøgt rigtig mange gange. :)

Skrevet
henrk skrev, for 5 timer siden:

Var det ikke Vejlevej 90. hvis jeg ikke husker forkert.

Det sted jeg har besøgt rigtig mange gange. :)

Jeg må være dig svar skyldig med adressen men ærgerligt der ikke er sådan et sted længere med så flotte damer/piger

Skrevet

Nu vi er ved emnet dårlige steder.
Hvad er så de "gode" steder i byen ?

Skrevet
Anders2023 skrev, den 9.2.2025 at 09:39:

Nu når området kommer op så var der et sted med danske piger, som vist nok hedder i stil med Konding Dream. 
Søgte lige og kunne ikke finde noget - så bliver nysgerrig nu er det stadigvæk muligt, at træffe danske piger der?

Var det ikke dem der flyttede til Vojens.?

Skrevet
tilmodenQ skrev, for 2 timer siden:

Det var lidt de samme piger der var begge steder men mener at de 2 steder kærte hver for sig .

Skrevet
tilmodenQ skrev, for 6 timer siden:

Googlede lige og der er det her sted i Vojens. Ved ikke om det er dem, som er flyttet men dem der arbejder i Vojens der godt nok godt ud !
https://www.vojensdream.com/pigerne

Skrevet

Hov, husk nu også at svare på det oprindelige spørgsmål.

Jeg har ikke være aktiv i det her game i mere end et år men har da alligevel et par tips:

Undgå:

En tilbagevendende adresse i Viuf uden for Kolding. Jeg mødte en kvinde der, der ikke var i nærheden af blot den mindste, perifere lighed med annoncebillederne. Andre har også advaret mod adressen og bestemte annoncegengangere:

www.eroguide.dk/forum/topic/188505-undgå-at-gå-til-viuf/?tab=comments#comment-1636627

www.eroguide.dk/forum/topic/181106-nataly-kolding-viuf-dårlig-oplevelse/?tab=comments#comment-1591270

Gode steder:

Jeg har haft tre møder på en adresse i Vejrupsgade i Kolding C (må jeg være så specifik?). Alle har været gode oplevelser, hvor billederne var ægte.

Redigeret af Xiphoideus

Skrevet

Tjekkede lige links tilhende der Viuf ser skidt ud.
Derimod lyder adressen i Vejrupsgade  god er det thai piger eller latinoer ?

Redigeret af Anders2023

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 14 minutter siden:

@Anders2023 det er typisk unge latinoer. Der er i hvertfald en latino på adressen nu.

Kan du lægge et link op eller måske sende mig en besked med et link ? Så jeg lige kan se hvordan hun / de ser ud :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.