Kandenklappe 86 Skrevet 8. Februar https://annoncelight.dk/showad/415720 nogen der har haft hende en tur i bilen? Eller besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 74 Skrevet 8. Februar Hun er ca. 28 nu Har været der for et par år siden. Hun lider i hvert fald af et el. Andet. Hun rystede helt vild da vi skulle i gang, og jeg opgav. Petite ved jeg ikke hvor hun har fra. Dengang var hun noget større end de billeder hun brugte,og lugtede meget af røg. Ansigts billedet er nok fra da hun var i starten af tyverne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 8. Februar @just27fun okay tak for svar. Kan du uddybe hvad du mener når du siger hun fejler noget. Tænker du noget psykisk eller fysisk. Mødte du hende i din bil? Og var hun sød, eller meget stille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 74 Skrevet 8. Februar Psykisk. Det virkede som om at det bare skulle overståes. Og ja i bil. Stille og ikke særlig initiativrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 8. Februar Sørgeligt… tak for heads up. hvordan ville du beskrive udseende. Og hvor hentede du hende og kørte hen i Kolding? Og vil du forklar hvad du mener når du siger at du endte med at droppe det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 829 Skrevet 9. Februar Kandenklappe skrev, for 50 minutter siden: Sørgeligt… tak for heads up. hvordan ville du beskrive udseende. Og hvor hentede du hende og kørte hen i Kolding? Og vil du forklar hvad du mener når du siger at du endte med at droppe det. Mon ikke det simpelthen betyder , at han droppede det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 109 Skrevet 23. Februar Wow den her tråd sparede vist lige mig for en tusse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg