Hop til indhold

Ina Kruså/Flensborg

Featured Replies

Skrevet

Indrømmet, Ina ser meget interessant ud, og er det også i virkeligheden. Besøgte hende for ca. 1/2 år siden, hun er meget venlig, imødekommende og har - ud over de to iøjnefaldende fortrin - også en del andre kvaliteter, f.eks. trods hendes østeuropæiske oprindelse udmærkede kendskaber udi det franske. Prisen var, hvis jeg husker det korrekt, indenfor det normale leje - 140,- EUR / time, inkl. økologisk (mener jeg at huske) blow med afslutning på brysterne. Hun har en sjov lille ting med at hun altid beholder noget tøj på, nedrullet bh, en underkjole eller shirt hen over maven etc. - lidt frækt :-) - og det er ikke for at skjule noget, hun er ret så berøringsvenlig over det hele.

Men jeg er bange for at du er for sent på den, iht. sexnord.de er hun der ikke mere i den kommende uge. Det er ofte "skiftedag" lørdag / søndag, hvor damerne rejser videre til en anden lokation.

I oversigten på sexnord.de figurere hun ikke længere p.t., selvom hendes profil stadigvæk siger Flensburg i skrivende stund:

https://sexnord.net/profile/757442/ina

Men som sagt er det meget normalt med at flytte i weekenden - træls for os der gerne fornøjer sig udenfor alm. arbejdsuge ...

Hun er jævnlig i Flensburg - så du må udvise tålmodighed ... :-)

Hvis du er til store piger, kan jeg anbefale at kaste et blik på:

https://www.kaufmich.com/p/kleinerteufel72

Hun er noget ældre, og på sin vis en helt anden type, f.eks. meget mere snakkesalig, men bestemt et besøg værd ...

/sydvinden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.