Hop til indhold

Når man bliver venner med en GP

Featured Replies

Skrevet

Nu er der efterhånden skrevet meget om at være forelsket i en GP. Er der nogen der bare er venner eller bekendte med en GP?

Jeg er blevet ven eller god bekendt med en GP, som jeg har set over et år. Længe blev jeg lidt irriteret eller opgivet når hun sagde jeg var speciel fordi jeg troede hun bare ville have penge. Også efter dårlige erfaringer med andre. Men en dag vi var i byen introducerede hun mig for hendes venner. Ikke kollegaer eller kunder. Jeg blev overrasket. Vi skriver dagligt men det skiftet lidt hvor ofte vi ses. I perioder har det været dagligt. Vi har ikke altid sex, vi hænger også ud og laver ting.

Synes i det ødelægger magien når i har sex? Bliver hun et ”almindeligt menneske” fordi i kender hende bedre og hun måske også deler mindre flatterende ting? Mindre diva? For mig har det ikke ødelagt sex. Hun er stadig lækker. Føler i jer presset til at besøge hende mere end i ellers ville som kunde? Ville i have det fint med at være venner med en GP hvis i håbede på mere? Eller vil i måske hellere være venner end kærester fordi det er bedre?

Hvad er jeres erfaringer med GP veninde / veninder? Hvad laver i sammen?

Skrevet

Jeg har været ven med en gp og det ødelagde ikke sexen den blev faktisk bedre efterhånden som vi lærte hinanden bedre at kende og der ikke var tid på. Jeg betalte når jeg besøgte hendes arbejdets lejlighed men ikke når jeg besøgte hende privat. Vi hyggede med at se en god film, lave god mad sammen eller gik ud og spise. Det var ikke altid at der var sex i luften når vi mødtes privat, men som regel endte det alligevel med at vi havde sex da vi ikke kunne holde hænderne fra hinanden når vi sad og hyggede i sofaen.

Redigeret af Kim 0240

Skrevet

Jeg har også en tæt relation med en gp, vi skriver sammen hverdag, selvom tidsforskellen gør det lidt svært :) Jeg ser frem til hun kommer tilbage til dk. 
Når det passer FaceTimer vi og ser hendes hverdag og omvendt

Det ender med sex hver gang, men på en helt anden måde end da jeg var kunde, vi kan nogle gange bare ligge og snakke om alt og ingenting, har overnattet ved hende og spist mad sammen, og når hun kommer tilbage skal vi rundt og se noget af Danmark. 

Var meget på vagt i starten, netop fordi jeg troede det var penge det gik ud på, men fandt ud af hvor sur hun blev når jeg mistænkte dette.

Jeg syntes ikke det ødelægger noget, som du selv skriver er de også bare mennesker. 

Skrevet

Min mening er, at man ikke kan kalde det en ven, eller bekendt, når der er sex mellem parterne.

I et sådan forhold, vil den ene altid mere end den anden, følelsesmæssigt set. Hun, eller du, får måske en "rigtig" kæreste og så er venskabet jo slut og hvad sker der så?

Kald det hvad det er, en bolleven

Sex med en ven, er bare for at blive tilfredsstillet, det er ikke ægte følelser i det. Var der det, et det jo en kæreste man har.

Skrevet

Jeg må give " Prøver-igen" ret.

TS spørger til "Bolleven"?

Man går ikke rundt og boller ven eller bekendt. Det ville da seriøst komme til at ødelægge mange involveret i det sociale netværk.

Man kan gå rundt og bolle med bollevenner. 

Ud fra min erfaring, kan man sagtens have bolleven der giver mening. Man nyder hinandens selskab og sex er godt. Forholdet plejer dog ende bræt, så snart den ene part begynder at have følelser der er mere end platoniske.

Skrevet

Jeg er blevet ven med en af mine tidligere gæster, vi har ikke rigtigt sex længere men snakker jævnligt sammen, sender sjove memes til hinanden og jeg var den første han fortalte noget privat til, da han vidste det ikke kom videre… 

Jeg ville nok have svært at adskille og kende grænserne hvis en både skulle være ven og gæst - men en gæst kan sagtens blive en ven :wub:

Skrevet

Godt emne!

latinas4ever skrev, den 7.2.2025 at 22:33:

Er der nogen der bare er venner eller bekendte med en GP?

Jeg har ikke som sådan været venner eller bekendte med en GP, men jeg har haft en del rigtig god kommunikation med flere, mest på mail, i forbindelse med eller helt uden om besøg ...

latinas4ever skrev, den 7.2.2025 at 22:33:

Eller vil i måske hellere være venner end kærester fordi det er bedre?

Jeg vil sige det sådan, at for flere af de piger jeg har besøgt, ville jeg hellere end gerne have drukket en kop øl eller andet på en café en gang eller fem .. 
De er spændende mennesker - jeg nævner tit @LunaCassiopeia - det er 'risikofrit' ;), hun er stoppet for flere år siden ...men der er mange andre ... 
Det er ganske udramatisk, jeg er slet ikke til det der kærestepjat :P - det er jeg osse alt for gammel til ... 

Jeg er ikke enig med @Prøver-igen og @wannabewild jeg tror godt det kan lade sig gøre at have både sex og kammeratskab med en pige ...
Men mest hvis ingen af parterne er tilbøjelige til voldsomme forelskelser .. 
Så indrømmet, den gensidige anonymitet der er i netop det her game, er en fordel for begge parter - jfr det @wannabewild skriver ..

wannabewild skrev, den 8.2.2025 at 04:55:

Det ville da seriøst komme til at ødelægge mange involveret i det sociale netværk.

.. jeg tror faktisk det er dét der er det største problem ved at kombinere venskab og sex .. 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.